Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی ایرانشهر جزئیات حادثه پیش آمده برای اتوبوسی در محور ایرانشهر - شیراز را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر درباره جزئیات گفت: حادثه پیش‌آمده برای اتوبوسی در محور ایرانشهر به شیراز به دنبال اختلاف مالی بین دو برادر از اتباع بیگانه بوده است. ساعتی قبل در محور ایرانشهر بین راننده یک‌دستگاه اتوبوس و راننده یک‌دستگاه پژو درگیری لفظی رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن گل محمدی افزود: این خبر در فضای مجازی به اشتباه با عنوان حمله مسلحانه به سمت اتوبوس مسافربری منتشر می‌شود که براساس پیگیری‌های انجام شده، این خبر صحت ندارد در واقع هیچ‌گونه حمله یا سرقت مسلحانه‌ای صورت نگرفته است. بین دو برادر که اتباع بیگانه بوده‌اند اختلافات مالی به وجود آمده که عده‌ای از این موضوع سؤاستفاده کرده و اقدام به پخش خبر به‌صورت حمله مسلحانه به اتوبوس مسافران کرده‌اند. در این حادثه به کسی صدمه وارد نشده است.

وی گفت: عده‌ای با هدف تشویش اذهان عمومی اقدام به انتشار چنین اخباری می‌کنند که مردم باید هوشیار باشند و دستگاه قضایی با افرادی که اقدام به نشر این‌گونه اخبار کذب در فضای مجازی می‌کند برخورد قانونی خواهد کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حمله مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۱۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز

 طباطبایی مدیر روابط عمومی اورژانس یزد گفت: ساعت ۱:۴۹ بامداد دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ در محور مهریز – کرمان ۲۰ کیلومتر بعد از مسجد ابوالفضل مهریز به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان گزارش شد.

وی افزود:  بلافاصله پس از دریافت این خبر نزدیک‌ترین کد امدادی اورژانس از محل پایگاه مسجد ابوالفضل (ع) به محل حادثه اعزام شد. 

طباطبایی ادامه داد: پس از رسیدن عوامل امدادی اورژانس بر بالین مصدومان این حادثه و ارزیابی اولیه‌ی ۲ مصدوم این حادثه، مشخص شد یکی از مصدومان این حادثه کیفیت تنفس طبیعی نداشته که با شجاعت، تشخیص و اقدام مناسب کارشناسان اورژانس مهریز مصدوم ۲۴ ساله نجات یافت.
 
مدیر روابط عمومی اورژانس یزد گفت:کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان مهریز (پایگاه مسجد ابوالفضل) شرکت کننده در این ماموریت حیات بخش؛ آقایان ابوالفضل صبوری و سعید خداداد بغداد آبادی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پارکابی‌ها در تهران قدیم چه می کردند؟
  • پارکابی‌ها در تهران قدیم چه می کردند؟ | پذیرایی از شوفرها با چای مجانی!
  • پارکابی در تهران قدیم چه می کردند؟ | پذیرایی از شوفرها با چای مجانی!
  • ◄ محدودیت و محرمیت جدید برای اتوبوس های مسافربری جاده ای از ابتدای خرداد
  • اقدام خارج از ضوابط یکی از سربازان کلانتری ایرانشهر در دست بررسی قرار دارد
  • مخبر: مشکل واردات اتوبوس برون‌شهری در اسرع وقت حل شود
  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»