Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:03:58 GMT

«راکیتیچ» به پایان در بارسلونا نزدیک شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۲۰۱۱

«راکیتیچ» به پایان در بارسلونا نزدیک شد

به گزارش خبرگزاری مهر، می‌توان گفت دوران حضور راکیتیچ در تیم فوتبال بارسلونا به پایان رسیده است. هافبک کروات قرار نیست ششمین سال حضورش در نیوکمپ را به پایان برساند و به احتمال زیاد در ژانویه این تیم را ترک خواهد کرد. دلیل این تصمیم بارسا هم عدم نیاز ورزشی به این بازیکن و هم به تعادل رساندن شرایط مالی تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سال ۲۰۱۴ در ازای ۱۸ میلیون یورو از سویا به بارسا ملحق شد، اما با این حال توانست در ترکیب اصلی تیم جایگاهی ثابت به دست آورد. برای مدت ۳ فصل او ستاره تیم انریکه بود و در ۲ فصل اول والورده هم در تیم حضور موثری داشت. اما اخیرا در تیم نیمکت‎نشین شده و این نیمکت‌نشینی او اعتراضش را هم در بر داشته است.

بارسا اما معتقد است به بهترین زمان برای فروش او رسیده است، البته که در تابستان هم قصد فروشش را داشت، اما مشتری مناسبی برای او پیدا نکرد. از طرفی او یک سال و نیم دیگر با بارسا قرارداد دارد، در نتیجه بارسا زمان کافی برای پیدا کردن مشتری برای او دارد.

تیم‌های بسیاری به دنبال به خدمت گرفتن او هستند. در این میان می‌توان از تیم‌های اینترمیلان و منچستریونایتد به عنوان مشتریانی که شانس بیشتری برای جذبش دارند یاد کرد.

کد خبر 4745810

منبع: مهر

کلیدواژه: ایوان راکیتیچ تیم فوتبال بارسلونا لالیگا تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران جام جهانی والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال تیم فوتبال امید ایران کشتی آزاد تیم ملی فوتبال کامبوج کشتی فرنگی تیم گل گهر سیرجان مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی چند هفته قبل اعلام کرده بود که دیگر تصمیم برای ادامه همکاری با بارسلونا ندارد و هر اتفاقی هم که رخ دهد در انتهای فصل جاری نیمکت این تیم را ترک خواهد کرد و به دوران حضورش در بارسا به عنوان مربی پایان خواهد داد.

از همون زمان اعلام شد که خوان لاپورتا و دیگر مدیران باشگاه بارسلونا در تلاش هستند تا مربی جوان را از تصمیمی که گرفته منصرف کند و در نهایت موفق به انجام این کار شدند و او را راضی کردند که فصل آینده هم در سمت سرمربی این تیم حضور داشته باشد.

سرمربی و رئیس بارسلونا روز گذشته در نشست خبری این تصمیم را به صورت رسمی به خبرنگاران و هواداران این تیم اعلام کردند و تباس ساعاتی بعد در پاسخ به سوالی در این باره به رسانه‌ها گفت:«ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیمی است که این باشگاه گرفته است.

من روی چنین مسائلی تمرکز نمی‌کنم و به همین دلیل مهم نیست که آیا این اتفاق من را شگفت زده کرده است یا نه. در جایگاهی نیستم که درباره مربیان و کارهایی که انجام می‌دهند صحبت کنم. اگر لاپورتا معتقد است که این تصمیمی درست برای بارسلوناست و ژاوی خوشحال است، پس این بهترین تصمیم برای بارسا خواهد بود اما من نمی‌توانم در این باره نظر بدهم.»

دیگر خبرها

  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • خواهش لاپورتا از ژاوی: مربی بزرگ نیست، بمان!
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود