Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمک های اعطایی دفتر نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس در بخش های متنوع، نیاز طیف های مختلف را شامل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان احمد انارکی محمدی در جمع خبرنگاران بیان کرد: هر روز یک سری افراد بیمار، نیازمند، جویای کار و دارای مشکلات متعدد به دفتر مراجعه و درخواست حمایت می کنند که ما نیز برای رفع گوشه ای از هم وغم و دغدغه این افراد کمک هایی ارائه می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امسال با رایزنی هایی که با مجتمع مس سرچشمه انجام دادیم، توانستیم 15 سری جهیزیه برای 15 دختر جوان از خانواده های نیازمند که خانواده های آنها توان تهیه  اقلام مورد نیاز شروع یک زندگی  ساده را ندارند تهیه وتوزیع کنیم.

 

 

وی ارزش ریالی هر سری جهیزیه را 85 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این اقلام شامل فرش، یخچال، گاز و ... است و امسال در مجموع 15 سری به مبلغ 130 میلیون تومان به دختران نیازمند اهدا شد و در کنار این کار نیز به صورت جزئی به نیازمندان کمک می شود و اگرخانواده هایی یک یا دو قلم لوازم خانگی نیازداشتند کمک می کنیم.

 

 

توزیع بیش از هزار سبد کالا از طرف نماینده مجلس به نیازمندان

 

حمید بنی اسدی، مشاور مؤسسات و سازمان های مردم نهاد نماینده مجلس هم بیان کرد: از سال 96 تا کنون سالانه بیش از هزار سبد کالای غذایی از  طرف دفتر نماینده مجلس به افراد نیازمند اعطا می شود.

 

وی تصریح کرد: هر سبد کالا شامل برنج و روغن، قند و چای، حبوبات و... به ارزش بین 150 تا 200 هزار تومان است.

 

بنی اسدی از دیگر کمک ها و حمایت های مردمی نماینده مردم رفسنجان و انار در بخش های مختلف سخن به میان آورد و افزود: در زمینه تأمین داروی بیماران نیازمند به ویژه بیماران خاص و سرطانی ها هر ماه 5 میلیون تومان به آنها کمک می شود که از ابتدای فروردین 97 تا کنون حدود 100 میلیون تومان هزینه شده است.

 

وی ادامه داد: در حوزه درمان بیماران نیازمند نیز 30 نفر از بیمارانی که نیاز به بستری و یا انجام عمل جراحی در بیمارستان های سراسر کشور داشتند و توان پرداخت هزینه ها را نداشتند با معرفی از طرف دفتر نماینده هزینه های درمان آنها رایگان شده است.

 

بنی اسدی خاطرنشان کرد: کمک هایی نظیر گازکشی منازل خانواده های بی سرپرست یا بدسرپرست، ارائه کمک مالی برای خرید مواد اولیه ایجاد مشاغل خانگی برای خانواده های نیازمند جهت حفظ عزت و کرامت و رسیدن به خودکفایی، فرستادن افراد دارای اعتیاد به کمپ های ترک اعتیاد و تقبل هزینه های ترک آنها از سوی دفتر نماینده از جمله فعالیت هایی است که در این دفتر انجام می شود.

 

 

وی خاطرنشان کرد: هر سال در مهر ماه حداقل 20 تا 30 میلیون تومان بُن تهیه لوازم التحریر و چادر، کیف و کفش به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت رفسنجان اهدا می  شود ضمن اینکه اگر دانش آموزی هزینه تحصیل در مدرسه ای را نداشته باشد هزینه وی برای اینکه از تحصیل عقب نیفتد به مدرسه اعطا می شود.

 

 

بنی اسدی گفت: در سال 95 یک باب منزل مسکونی 60 متری برای خانواده ای نیازمند در رفسنجان با هزینه بالغ بر 10 میلیون تومان از کمک های نماینده مجلس احداث شد و در بازدیدی که از این خانواده داشتیم سرپرست خانواده ناتوان و بالای 50 درصد معلولیت داشت.

 

 

 

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین کانون های مساجد اربعین ۹۸ شیراز مرز بین المللی شلمچه حب الحسین یجمعنا مسجد مس سرچشمه رفسنجان اهداء کمک جهیزیه اهدای جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،بر اساس اعلام بنیاد خیرین دانشگاه دولتی تربت حیدریه همه رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ در تمامی رشته‌های کنکور سراسری (علوم تجربی، ریاضی فیزیک، علوم انسانی، زبان‌های خارجی و هنر) ۱۴۰۳ شهرستان تربت حیدریه (زاوه، مه ولات، جلگه رخ، کدکن و بایگ) توسط نیک اندیش مهندس مروج تربتی برای پنجمین سال متوالی بورسیه تحصیلی می‌شوند. 
داوطلبان با رتبه زیر ۱۰۰۰ کشوری که دانشگاه‌های شهرستان تربت حیدریه (دانشگاه دولتی، علوم پزشکی، فرهنگیان) را برای تحصیل انتخاب کنند به مدت ۴ سال تحصیلی (۳۶ ماه تحصیلی هر ماه ۳۰۰ هزار تومان) و داوطلبانی که سایر دانشگاه‌های کشور را انتخاب نمایند به مدت یک سال تحصیلی (۹ ماه تحصیلی هر ماه ۳۰۰ هزار تومان) مشمول بورسیه تحصیلی می شوند. 

دیگر خبرها

  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس
  • حجاج استان سمنان برای نیازمندان خانه می‌سازند
  • دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند با هزینه تحصیل‌ رایگان!
  • معاون وزیر علوم: دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند هزینه تحصیل‌شان رایگان است
  • اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد