Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو فراکسیون ولایی مجلس، ضمن محکومیت حمله ترکیه به کردهای سوریه خواستار به میدان آمدن سازمانهای بین‌المللی برای توقف جنگ شد.

به گزارش ایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس بیان کرد:‌ اقدام ترکیه در خصوص حمله نظامی به کردهای سوریه و کشتار کودکان و زنان بی دفاع کُرد کاملا محکوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس در ادامه اظهار کرد:‌ سازمان‌های بین‌المللی باید به میدان بیایند و جلوی کشتار مردم بی دفاع کُرد را بگیرند و به این جنگ خاتمه دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمله ترکیه به شمال سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در جمع نمازگزاران و مؤمنان شهر سنندج در مسجد دارالاحسان این شهر اظهار داشت: این دیار مرکز طریقت و شریعت و مرکز اولیا و اوصیا و مرکز شرف و عزت و مرکز مسجد و محراب و مناره و مرکز تکیه و خانقاه و مشایخ و زادگاه و مأمن ماموستا مفتی و هنرمندان و آیت الله مردوخ و جایگاه انسان‌های بزرگ و وارسته ای همچون مستوره اردلان و هزاران عالم دینی و مؤلفان کتاب‌های معنوی و شعرا بوده است.

وی در ادامه گفت: به راستی که کردستان مرکز مساجد و مناره هاست و پیامبر گرامی اسلام در وصف نماز در مسجد فرمودند اقامه یک رکعت نماز در مسجد قبای پیامبر و یک رکعت نماز در بیت المقدس به منزله اقامه هزاران رکعت نماز در بیت الله الحرام است بنابراین مسجد دارالاحسان نیز مرکز علما و روحانیون بزرگی بوده است و باید در مسجد نماز بپا دارید چون مساجد دانشگاه انسان سازی و پرورش روح است.

امام جمعه سنندج در ادامه به جانفشانی و از خودگذشتگی و فداکاری جوان سنندجی، زنده یاد آرمان بنفشی اشاره و شهادت ایشان را تسلیت گفت و افزود: امیدوارم که خداوند متعال به دل خانواده ایشان تسلی و صبر دهد.

ماموستا رستمی در ادامه به هفته کار و کارگر و موتور محرکه جامعه اشاره و این‌مناسبت را به کارگران زحمتکش تبریک گفت و افزود: عرق کارگر تا از جبینش خشک نشود باید حقش پرداخت شود و پیامبر بزرگوار اسلام این روایت را در مقام این عزیزان بیان کرد.

وی با تبریک هفته معلم به همه معلمان و کسانی که در امر تعلیم و تربیت فعالیت دارند تبریک گفت و افزود: شغل معلمی شبیه شغل انبیاست چرا که تعلیم و تربیت انسانها را بر عهده ایشان قرار داده است تا موجب رشد و تعالی آنها شود.

ماموستا رستمی در ادامه سخنانش از همکاری و همراهی  مردم کردستان به ویژه دختران و بانوان در اجرای طرح حجاب و عفاف یا طرح‌ نور که با نیروی انتظامی کردستان نهایت همکاری و تعامل دارند تشکر کرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه بیان کرد: ایجاد امنیت و آرامش کشور و ایجاد امنیت زندگی فردی، اجرای عدالت اجتماعی، رسیدگی به مسکن و  ایجاد اشتغال جوانان از جمله مواردی است که جامعه را به سمت توسعه و پیشرفت می برد و این موارد از مطالبات مردمی است که امروز دولت در تلاش است که آن را توسعه دهد و اکنون وقت آن رسیده که با فرمایشات رهبری امروز مردم خودشان در سرنوشت خود سهیم باشند‌.

سکوت مجامع بین‌المللی به کشتار مسلمانان فلسطین درد بسیار بزرگی است

ماموستا رستمی خاطر نشان کرد: جنایت رژیم کودک کش و انسان کش صهیونیستی از حد درندگی و وجدان بالاتر رفته است و بی تفاوتی مجامع بین المللی در این میان درد بزرگی است به طوری که در طول مدت 200 روز جنگ و خونریزی ۳۴ هزار و ۱۸۳ نفر کشته شده اند که از بین آنها ۱۴ هزار و ۷۸۵ مورد کودک و ۹ هزار و ۷۰۰ زن، ۴۸۵ کادر درمانی، ۱۴۰ نفر خبرنگار، 2 میلیون نفر آواره، ۱۸۰ ساختمان دولتی تخریب و ۲۳۹ مسجد مخروبه و   ۱۰۳ مدرسه مخروبه و ۳۲ بیمارستان از ارائه خدمت خارج شدند که  متاسفانه مجامع بین المللی باید این جنایت را محکوم کنند اما سکوت اختیار می کنند.

عفت و پاکدامنی زنان از جانب خداوند ارزانی شده است

وی در ادامه خطبه های عبادی این هفته افزود: این دین اسلام که ما به وسیله آن آزمایش و مورد آزمون قرار می گیریم، دینی است که رحمت بی کران دارد و مایه نجات انسانها و مسلمانان است. امروز اگر معنویت ضعیف شود جامعه به فنا می رود چرا که ما تاریخ داریم و از آنها مطلع هستیم.

وی به عفت زنان و بانوان و به الگوگیری از زنان بزرگ تاریخ بشریت و به شخصیت و پاکدامنی حضرت مریم علیها السلام مادر حضرت عیسی مسیح علیه السلام اشاره کرد و گفت: از جانب خداوند برای زنان احترام و عفت و حجاب و کرامات آمده است و حجاب و عفت مایه شرف و کرامت زنان مؤمنه و مسلمان است که نباید مورد خدشه قرار گیرد.

خطیب نماز جمعه شهر سنندج از ماموستایان و علما به عنوان وارثین رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله وسلم نام برد و افزود: علما و ماموستایان حق دارند نسبت به شما وفادار باشند و امیدواریم خداوند متعال به تمام مؤمنان توفیق سعادت و سربلندی و قدم‌ نهادن در راه اعتلای پرچم اسلام عطا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • قطعنامه جانبدارانه و ضد ایرانی پارلمان اروپا | واکنش به حمله اسرائیل؛ فقط تاسف!
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • نوحه‌خوانی مداح مشهور عرب درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل!
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • واکنش نماینده ایران به کشف گور‌های جمعی در خان یونس
  • اگر این جنایات دهشتناک فورا متوقف نشود...| واکنش تند ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • واکنش نماینده ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • فارین پالیسی: ۷۴ درصد اسرائیلی‌ها با واکنش به حمله موشکی ایران مخالفند