Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در جریان اصلاح‌طلب شاید به همان میزان رد صلاحیت اتفاق بیفتد، اما فضای سیاسی جامعه پر می‌شود که چرا چند نفر رد صلاحیت شدند.

غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، درباره موضوع تایید و رد صلاحیت‌ها در شورای نگهبان تاکید کرد که بحث رد صلاحیت‌ها در حوزه اختیارات شورای نگهبان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصباحی مقدم گفت: رد صلاحیت‌ها در جریان اصولگرا شاید کمتر از اصلاح‌طلبان نباشد و اصولگرایان در جریان رد صلاحیت خود هوارهوار نمی‌کنند.

وی افزود: در جریان اصلاح‌طلب شاید به همان میزان رد صلاحیت اتفاق بیفتد، اما فضای سیاسی جامعه پر می‌شود که چرا چند نفر رد صلاحیت شدند.

مصباحی مقدم با کنایه به اصلاح طلبان ادامه داد: افراد زیادی در جریان اصولگرا می‌شناسم که رد صلاحیت می‌شوند، اما سروصدا نمی‌کنند. اصولگرایان رد صلاحیت را خلاف حیثیت خود می‌دانند به همین دلیل با آرامش به هیات‌ نظارت، شورای نگهبان و افراد شاخص تاثیرگذار مراجعه می‌کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اصلاح‌طلبان گویا رد صلاحیت را یک مزیت تلقی می‌کنند، برای خود هوادار دست‌وپا می‌کنند. نمی‌گوییم اصلاح‌طلبان سکوت کنند، راهکار اصولگرایان را پیش بگیرند.

وی با بیان آنکه رئیس مجلس بارها برای چهره‌هایی در میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان واسطه شورای نگهبان شده است، خاطرنشان کرد: وساطت افراد شاخص در شورای نگهبان یک روال عادی است.

اعتماد آنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود

به گزارش خبرنگار مهر، «سیدمحمد حسینی» معاون رییس‌جمهور در امور مجلس، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته مجلس کار خوبی انجام داد و نمایندگان اشکالی که شورای نگهبان در مورد اجاره بها گرفته بود را رفع و نهایی کردند.

وی افزود: چون در آستانه تابستان و فصل نقل و انتقالات هستیم و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر تصویب کند تا در وزارت راه و شهرسازی به آن عمل شود.

حسینی افزود: نکته بعدی، تحقیق و تفحص مجلس در مورد سازمان آفات بود که بیشتر به دوران دولت قبل و تا ۱۴۰۰ مربوط می شود.

وی گفت: ضمن آنکه بحث اجرای ماده ۲۳۴ را داشتیم که به وزارت بهداشت و برخی دستگاه‌ها مربوط می‌شد و در مورد کمبود داروها توضیحاتی داده شد و نمایندگان قانع شدند که این مورد به قوه قضاییه ارسال نشود.

حسینی اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف از جمله صمت و اقتصاد و وزارت بهداشت همه تلاش خود را می‌کنند تا مشکلات دارویی برطرف شود و مساله ابلاغ به قوه قضاییه منتفی شد چون جرمی مرتکب نشده است و کمبودهایی بوده و تمام تلاش دولت بر جبران این موارد است.

کد خبر 6087456

دیگر خبرها

  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد