Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@08:34:26 GMT

دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۲۹۲۸

آفتاب‌‌نیوز :

سردار"عبدالرضا ناظری" در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از همشهریان مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان پیش فروش آهن آلات به قیمت زیر نرخ بازار؛ موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان و اقدامات علمی، اطلاعاتی و تخصصی دو متهم را که یک زن و شوهر بودند شناسایی و کرده و دریافتند که آن‌ها در شهر عسلویه از توابع استان بوشهر مخفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ناظری بیان کرد: پس از اخذ نیابت قضائی و اقدامات فنی و پلیسی متهمان در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و جهت تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند که به همکاری با یک نفر دیگر نیز اقرار کردند.

این مقام ارشد انتظامی ضمن اشاره به شناسایی و دستگیری متهم دیگر در شهر کرمان بیان کرد: بر اساس سوابق پرونده‌های موجود، تا کنون ۹۵ نفر از مال باختگان مرتبط با این پرونده شناسایی که در بررسی‌ها مشخص شد این افراد در مجموع ۲۰۰ میلیارد ریال از مال باختگان کلاهبرداری کرده اند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه تحقیقات برای شناسایی دیگر مال باختگان همچنان ادامه دارد؛ از همشهریان خواست: هشدارهای پلیسی را جدی گرفته و هرگونه موارد مشکوک را به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کلاهبرداری کلاهبرداری میلیاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی در یزد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سئوالات کنکور 
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سوالات کنکور