Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@16:25:22 GMT

حاشیه‌های خزری جلسه علنی امروز مجلس

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۳۳۳۰

حاشیه‌های خزری جلسه علنی امروز مجلس

در جریان رای گیری طرح یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده ۲۰۶ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی؛ نمایندگان استان‌های گیلان، مازندران و گلستان به جایگاه هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی رفتند، مهرداد لاهوتی، کاظم دلخوش، قاسم احمدی لاشکی، علی نجفی خوشرودی، کوچکی نژاد، شاعری و دیگر نمایندگان استانهای ساحلی در حرکتی اعتراضی در جایگاه هیات رئیسه تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها با در دست داشتن برگه‌هایی با شعارهایی "بلای زاینده رود و دریاچه ارومیه را برای دریای خزر تکرار نکنید"، "انتقال آب دریای خزر= نابودی محیط زیست"، "ملت اجازه نابودی دریای خزر را نخواهد داد"، "آقای رییس جمهوری تصمیم غیر کارشناسی=نابودی دریای خزر"، "نه ملت به انتقال آب دریای خزر "، "استیضاح وزیر نیرو فوری"،  با ایجاد سرو صدا و بی نظمی، توجه عکاسان و خبرنگاران را به خود جلب کردند.

عده ای دیگر از نمایندگان نیز در جلوی جایگاه هیات رئیسه تجمع کردند.

مسعود پزشکیان نایب رئیس که ریاست جلسه علنی امروز را بر عهده داشت، نمایندگان را به حفظ نظم و رفتن به صندلی‌های خود دعوت کرد، اما نمایندگان همچنان با به حضور خود در جلو هیات رئیسه مجلس ادامه دادند.

در نهایت نمایندگان با نشان دادن شعارهای خود به عکاسان و خبرنگاران، به تدریج پایین آمده و در صندلی‌های خود قرار گرفتند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی دریای خزر مازندران گلستان مسعود پزشکیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • جایگاه اختصاصی زنان در ورزشگاه بابل (عکس)
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود