Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی در تشریح عملکرد شوراهای حل اختلاف شهرستان زرند افزود: با تلاش کارکنان شوراهای حل اختلاف این شهرستان ۶۸۲ فقره پرونده در نیمه نخست امسال منتهی به سازش شده که تعداد ۳۲۸ فقره پرونده از این تعداد مربوط به مصالحه حقوقی و ۳۵۴ پرونده مصالحه کیفری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این مقام قضائی اعلام کرد: طی ۶ ماهه ابتدای سال جاری سه هزار و ۷۴۵ پرونده وارد شوراهای حل اختلاف شهرستان زرند شده و در مقابل در مجموع با آمار پرونده های سال قبل سه هزار و ۸۲۶ پرونده مختومه شده است.
رئیس حوزه قضایی زرند بیان داشت: ۲۴ شعبه شورای حل اختلاف در این شهرستان فعال است که از این تعداد هفت شعبه رایی، ۶ شعب صلحی و ۱۱ شعب روستایی است.
حجت الاسلام محمدی با اشاره به عملکرد شعبه ویژه زندان شهرستان زرند افزود: اعضا و کارکنان این شعبه موفق شدند در ۶ ماهه نخست سال جاری از ۲۴۲ فقره پرونده های ارجاع شده به این  شعبه ۲۰۹ فقره را مختومه کنند.

۳۰۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری کرمان ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی برداشت افزون بر ۶ هزار تن غلات در گراش


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گراش گفت: برداشت گندم، جو و کلزا از هزار و ۹۰۰ هکتار از اراضی این شهرستان آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ تن محصول  تولید شود.
حسن مرادی بیان کرد: امسال در شهرستان گراش، هزار و ۷۰۰ هکتار گندم، ۱۵۰ هکتار جو و ۵۰ هکتار کلزا کشت شده است.
به گفته وی؛ طبق پیش‌بینی‌های انجام شده امسال قریب به ۶ هزار تن گندم، ۵۰۰ تن جو و ۱۵۰ تن کلزا از مزارع برداشت خواهد شد.
مرادی بیان کرد: در سال زراعی جاری با توجه به وضعیت خشکسالی ، مشکلاتی برای کشاورزان ایجاد شد، اما بارندگی‌های آخر فصل برای کشاورزی مطلوب بود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گراش گفت: با پیگیری‌های انجام شده، مرکز خرید گندم شهرستان گراش واقع در بخش ارد به‌صورت شبانه روزی آماده دریافت محموله‌های گندم کشاورزان شهرستان است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی برداشت افزون بر ۶ هزار تن غلات در گراش
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین