Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده هنگ مرزی دشت آزادگان از حضور تعمیرگاه سیار و امداد جاده‌ای برای ارائه خدمات مطلوب مرزبانان و مرزداران به کاروان‌های راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی (ع) در مرز چذابه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ "محمدحسن حیدریان" در تشریح این خبر گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب و بهتر به زائران حسینی، مرزداران هنگ مرزی دشت آزادگان اقدام به برپایی تعمیرگاه سیار در جاده‌ها و مسیرهای منتهی به مرز چذابه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، فرمانده هنگ مرزی دشت آزادگان عنوان کرد: به منظور رفاه حال زائران، خدمات تعمیرگاه سیار تا بازگشت آخرین زائر دائر خواهد بود و با گشت‌هایی که این خودروی سیار در سطح حوزه استحفاظی و شهرستان خواهد داشت به زائرانی که وسایل نقلیه آنها دچار نقص فنی است، کمک رسانی می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اربعين حسيني تعميرگاه خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برای ساخت پایانه مرزی کلاله آغبند مصمم بوده و با جدیت کار را پیش می برند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی، داریوش امانی در بازدید از محل ساخت این پایانه در نقطه صفر مرزی ایران و جمهوری آذربایجان گفت: تقسیم کار بین دو کشور به این ترتیب است که جمهوری اسلامی ایران پایانه مرزی را احداث کرده و جمهوری آذربایجان نیز به موازات آن پل روی رودخانه ارس را می سازد.

داریوش امانی با بیان اینکه فاز اول این پایانه و پل روی رودخانه در مدت یک سال ساخته خواهد شد افزود: این طرح از اول امسال آغاز شده و در دو طرف مرز، دو همسایه با اراده کافی مصمم هستند تا در مدت معین کار را به سرانجام برسانند.

وی با بیان اینکه برای آزاد سازی زمین و پیش بینی سایت موقت، ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: کل این پایانه در زمینی به مساحت ۱۹ هکتار ایجاد خواهد شد که در فاز اول هشت هکتار در حال آماده سازی است.

رئیس سازمان راهداری کشور گفت: این طرح در قالب شبکه بزرگراهی ایران راه با هدف افزایش ترانزیت اجرا می شود و در این زمینه قرار است جاده نوردوز به کلاله را نیز چهاربانده کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قرارداد اولیه با پیمانکار برای چهاربانده کردن این مسیر ۱۰۷ کیلومتری حدود پنج هزار میلیارد تومان است، افزود: پیش بینی می شود پس از ساخت گذرگاه ارس و پایانه مرزی کلاله اغبند، بخش زیادی از ترانزیت کشور همسایه جمهوری آذربایجان از این مسیر انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی