Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مبلغ ۶ میلیارد تومان از ۷ میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر رئیس‌جمهوری به استان، به بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهدای شهرستان صالح‌آباد ابلاغ شده است.

ابوالحسن صاحبی/

 مبلغ ۶ میلیارد تومان از ۷ میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر رئیس‌جمهوری به استان، به بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهدای شهرستان صالح‌آباد ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صالح‌آباد با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: این مبلغ اعتبار به صورت اوراق عرضه شده و در اختیار دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام قرار گرفته تا صرف این پروژه شود.

دکتر محمدصادق معلم‌زاده افزود: با پیگیری‌های انجام شده این مبلغ برای تکمیل فاز دوم این پروژه اختصاص یافته که به زودی مردم شهرستان شاهد تسریع بهره‌برداری از سایر بخش‌های بیمارستان شهدای صالح‌آباد خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به زودی مناقصه این پروژه بهداشتی درمانی برای واگذاری به پیمانکار جهت شروع و تکمیل فاز دوم برگزار خواهد شد که در این فاز بخش‌های بستری، اتاق عمل، زایشگاه و پانسیون‌های بیمارستان ساخته خواهد شد.  

وی ادامه داد: فاز نخست این بیمارستان شامل درمانگاه شبانه‌روزی اورژانس، درمانگاه تخصصی با حضور روزانه متخصصان، رادیولوژی شبانه‌روزی، آزمایشگاه شبانه‌روزی، بخش بستری موقت، قسمت اداری و بخش دیالیز هم آماده است که در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد.

شایان ذکر است، پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی صالح‌آباد در ابتدای سال ۸۹ کلنگ‌زنی شد و در سال آخر دولت احمدی‌نژاد جزو طرح‌های مهر ماندگار بود. این پروژه مهم و حیاتی اما با گذشت ۹ سال از آن تاریخ هنوز ناتمام و نیمه‌کاره رها شده و با وجود وعده وعیدهای مکرر مسئولان در مناسبت‌های مختلف تاکنون افتتاح نشده است. این در حالی است که وضعیت نامساعد بهداشتی و درمانی در شهرستان محروم و مرزی صالح‌آباد همچون نبود پزشک متخصص، چشم‌پزشک، متخصص زنان، عدم انجام هر گونه عمل جراحی و بستری و دوری راه با مرکز استان و شهرستان‌های اطراف، به شدت سلامتی مردم این منطقه را تهدید می‌کند، امید است با این تخصیص اعتبار جدید این پروژه سر و سامان بگیرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: صالح آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر جمعه در حاشیه بازدید از سد دیورش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سد دیورش حدود ٧۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار کرد: این پروژه آبرسانی ۵ شهر و ٢٨ روستا را تحت پوشش قرار داده، بر این اساس، خط انتقال هم در این منطقه آغاز شده به گونه‌ای که پیمانکاران مشغول به کار هستند.

وی با تاکید بر تسریع در انجام این پروژه و تأمین منابع آبی مورد نیاز شهرستان رودبار افزود: بازسازی و نوسازی شبکه‌های رودبار و رستم آباد نیز در دستور کار قرار گرفته تا از هدر رفت آب جلوگیری شود.

استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت مخزن ٣٠ میلیون مکعبی سد دیورش ادامه داد: با وجود اینکه این سد در حال تکمیل شدن است می‌تواند همزمان ۵ متر مکعب آب را تأمین کند از طرفی رودخانه‌ها هم جاری بوده و در پایین دست هم مشکلی برای استفاده از آب و کشاورزی وجود ندارد.

عباسی با بیان اینکه برای این پروژه آبرسانی تا کنون ٣٠٠ میلیارد تومان هزینه شده و تقریباً ٧٠٠ میلیارد تومان دیگر نیز نیاز به تخصیص منابع وجود دارد، گفت: در تلاش هستیم تا از منابع استانی، ملی و سفر آقای رئیس جمهور به استان گیلان تخصیص منابع صورت بگیرد.

کد خبر 6095863

دیگر خبرها

  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • پایداری شبکه برق شادگان
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است