Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شنیده می‌شود سرمربی تیم فوتبال استقلال خواهان برکناری یکی از مدیران این باشگاه شده است. تاریخ انتشار: 10:09 - 22 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۸۵۰۴

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در تعطیلات لیگ برتر نوزهم، به کیش سفر کرده تا علاوه بر دیدن از این جزیره، ویزای کار خود را هم تمدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، شنیده می‌شود اتفاقاتی در کیش رخ داده که خشم سرمربی ایتالیایی استقلال را برانگیخته و او هم به همین دلیل خواهان برکناری حامد حاجیلو مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال شده است.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید واکنش باشگاه استقلال و البته حاجیلو به این موضوع چیست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استراماچونی میزان استقلال لیگ برتر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق امضا از خطیر گرفته شد؟!

حق امتیاز و مالکیت باشگاه استقلال در حالی به صورت رسمی به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد که با توجه به تغییرات ساختاری در این باشگاه و احتمال قریب به یقین تغییرات مدیریتی تا پایان فصل، طبق شنیده‌ها حق امضای علی خطیر از وی گرفته شده تا از این پس او با مجوز هیات مدیره باشگاه و افراد ذی‌ربط بالادستی از هلدینگ خلیج فارس، پای اسناد و نقل و انتقالات مالی را به امضا برساند.

در این خصوص شنیده می‌شود برخی تلاش‌های پشت‌پرده برای تداوم حضور در استقلال توسط مدیریت فعلی آبی‌ها ادامه داشته، اما گویا مدیران هلدینگ خلیج فارس در عبور از خطیر به جمع‌بندی رسیده و فقط زمان اجرایی شدن این تغییرات تا حدودی نامشخص باقی مانده که بر اساس شنیده‌ها این امر احتمالا در پایان فصل محقق خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها