Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در پانزدهمین دوره رقابت‌های ووشو قهرمانی جهان ۷۸۷ ووشوکار به مدت چهار روز به میزبانی چین در سالن «مین هانگ» شهر شانگهای با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. از این تعداد ۳۳۴ ووشوکار در بخش ساندا و ۴۵۳ ووشوکار نیز در بخش تالو به رقابت خواهند پرداخت.

بر اساس اطلاعات درج شده بر روی سایت فدراسیون جهانی چهارشنبه ۲۴ مهرماه جلسات کمیته های تخصصی فدراسیون جهانی از جمله پزشکی، سنتی، داوران، زنان، ورزشکاران و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگزار می شود. پنجشنبه ۲۵ مهرماه کلاس هماهنگی داوران و سی و ششمین جلسه هیات اجرایی انجام می شود. 

جمعه ۲۶ مهرماه تمرین تیم ها، کلاس هماهنگی داوران، کنگره فدراسیون جهانی، جلسه کمیته فنی، قرعه کشی مسابقات (از ساعت ۱۶ الی ۱۷ به وقت محلی) و مراسم افتتاحیه از ساعت ۱۹ الی ۲۰ برگزار می شود. این دوره از مسابقات در ۱۳ فرم تالو مردان، ۱۳ فرم تالو زنان، ۱۳ وزن ساندای مردان و هفت وزن ساندای زمان انجام خواهد شد. 

مسابقات نیز روز شنبه ۲۷ مهرماه از ساعت ۸:۳۰ رسما آغاز می شود. طبق برنامه مسابقات به مدت چهار روز و هر روز در سه نوبت سه ساعته برگزار می شود. از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰ مسابقات تالو و ساندا، از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷:۳۰ مبارزات بخش ساندا و از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ نیز مسابقات هر دو بخش تالو و ساندا برگزار می شود.

بیشترین شرکت کننده به فرم «چانگ چوان» مردان با ۸۹ شرکت کننده اختصاص دارد. در بخش زنان نیز این فرم با ۴۵ تالوکار بیشترین شرکت کننده را به خود اختصاص داده است. در بخش ساندا تاکنون لیستی منتشر نشده ولی به نظر می رسد وزن ۶۵ کیلوگرم با ۴۶ سانداکار بیشترین شرکت کننده را دارد. 

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی ووشو ایران چهارشنبه هفته جاری برای حضور در این دوره از مسابقات با پروازی مستقیم راهی شانگهای می شود. 

کد خبر 4746053

منبع: مهر

کلیدواژه: ووشو ووشو قهرمانی جهان تیم ملی ووشو تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران جام جهانی والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال تیم فوتبال امید ایران کشتی آزاد تیم ملی فوتبال کامبوج کشتی فرنگی مارک ویلموتس تیم گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: آزمون کنکور رشته‌های زبان و هنر هم با دو هزار و ۶۰۰ نفر عصر امروز ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.
شهرام گلزاری افزود: ۲۳ هزار و ۲۹۸ داوطلب هرمزگانی در پنج گروه امتحانی در مرحله نخست کنکور نام نویسی کرده اند.

بیشتر بخوانید؛ فرصت دوباره برای نام نویسی کنکور
وی با اشاره به اینکه داوطلبان ۶۹ درصد خانم و ۳۱ درصد آقا هستند، افزود: از این شمار ۱۶ هزار و ۶۹ تن خانم و ۷ هزار و ۲۲۹ تن آقا هستند.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: کنکور رشته علوم تجربی هم روز جمعه هفتم اردیبهشت ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه داوطلبان کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی عکس دار همراه داشته باشند، افزود: داوطلبان یک ساعت پیش از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند و از آوردن لوازم الکترونیکی، تلفن همراه، ساعت هوشمند و خوراکی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو