Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه صاحب نظران حوزه مديريت براين باورند که نیروی انسانی به عنوان اصلی‌ترين دارايی سازمان‌ها و به عنوان مزيت‌ رقابتی نیز مطرح است.

دنیای امروزی با حضور فناوری و گسترده تر شدن ابزارها و دسترسی راحتر به آن‌ها، به شدت رقابتی شده است. رقابت سازمان‌ها هم ازین قاعده مستنثنی نیست که باید برای ماندن در این عرصه توانایی‌های لازم را کسب کرده و تحول را به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یكی ازمنابع مهم برای ایجاد تحول و بقای سازمان و رسیدن به هدف‌ها و رسالت‌های موردنظرش، عامل تجهيز نيروي انساني با آموزه هاي كاربردي مديريت است.

در عصر حاضر، هر سازمان و یا کسب و کاری برای بقا و رسیدن به اهداف خود نیاز دارد که انواع چالش‌های پیش رو را بشناسد و در جهت رفع آن قدم بردارد.

در صنعت آموزش براي پاسخ به چنين چالش هايي،دوره‌های کاربردی MBA و DBA (یکساله) در سطح دنیا طراحی و توسعه يافته اند.

در همين راستا، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران بعنوان مهم ترین و معتبرترین مرکز آموزش مدیریت کشور اقدام به برگزاری دوره‌های کاربردی و مهارتی MBA و DBA (یکساله) نموده است.

مهمترین هدف دوره های آموزش کاربردی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، بکارگیری اساتید مجربی است که علاوه بر سوابق علمی مشخص، سوابق اجرایی و مشاوره ای دارند. این دوره ها با هدف آماده سازی هرچه بیشتر مدیران و کارکنان سازمانهای مختلف دولتی و خصوصی طراحی شده و تلاشی است برای تجهیز این افراد با انواع ابزارهایی مدیریتی که یک فرد بدان نیاز دارد.

شایان ‌ذکر است که به دانشپذیران در پایان این دوره ها، گواهینامه‌ای معتبر از دانشکده مدیریت اعطا می گردد. علاقه مندان می توانند جهت تعیین وقت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر به سایت fmut.ir مراجعه نموده و یا با تلفن های 88339657 الی 59 تماس حاصل فرمایند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران دوره ام بی ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه اساتید دانشگاه تهران درباره تحول در علوم انسانی

دریافت 48 MB

به گزارش خبرنگار مهر، نشست ۵ ساعته خانه گفتگوی تحول در علوم انسانی با حضور بیش از ۸۰ استاد برجسته و چهره‌های علمی و فرهنگی کشور در سالن شهید سلیمانی دانشگاه تهران برگزار شد.

محمد مقیمی استاد دانشکده مدیریت و رییس دنشگاه تهران در این نشست گفت: اجتهاد علمی در حوزه تحول علوم انسانی یعنی اینکه دو بال قدرت نظریه پردازی و جسارت و جرأت و پذیرش ریسک که عمدتا ناظر بر اجرای این مقوله در محیط دانشگاه است را مدنظر داشته باشیم و این موضوع را با جدیت در دانشگاه دنبال کنیم. در راستای این دغدغه، شورای تحول علوم انسانی در شورای عالی انقلاب فرهنگی شکل گرفت و یک دوره مدیریتی را پشت سر گذاشت و امروز در دوره جدید مدیریت شورای تحول علوم انسانی که آقای دکتر عاملی استاد محترم دانشگاه تهران مسئولیت آن را پذیرفتند، دوره‌ای تازه را در زمینه تحول در علوم انسانی آغاز کرده‌ایم.

در ادامه این نشست سعید رضا عاملی رییس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران گفت: دانشجویان المپیادی های فیزیک و ریاضی اکثرا در رشته های فیزیک و ریاضی تحصیل می کنند و همه تمایلات به سمت رشته های پزشکی، مهندسی های پول ساز و رشته هایی که به لحاظ کسب و کار و به شئون اجتماعی در جایگاه بالایی قرار دارند است.

مهدی الوانی رییس سابق دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی نیز در این نشست گفت: یک نوعی شبکه های دانش آفرینی بین دانشگاهیان ایجاد کنیم این شبکه ها باید ایجاد شود و اداره بازی و ستاد درست کردن فایده ندارد، استادان ما با یکدیگر ارتباط ندارند و این یعنی ما شبکه های دانش آفرینی نداریم.

کد خبر 6092279

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • چگونه در سال ۱۴۰۳ مدرک کامپیوتر آی سی دی ال بگیریم؟
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • دیدگاه اساتید دانشگاه تهران درباره تحول در علوم انسانی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران