Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماه اکتبر چه در عرصه باشگاهی و چه ملی، چیزی جز شکست برای کین به همراه نداشته است.

طرفداری- هری کین می‌خواهد الگوی هم تیمی‌های خود در مسیر تلاش برای بازگشت به روزهای خوب باشد. 

به گزارش سایت گل، کین در جریان شکست ۲-۱ انگلیس مقابل جمهوری چک، هفتمین گل خود در رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ را به ثمر رساند و به عنوان کاپیتان کشورش، می‌خواهد در بازی با بلغارستان برای بازگشت به مسیر پیروزی پیشرو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من و چند بازیکن دیگر از ترکیب تیم، پیش از این در بازی‌های خارج از خانه اروپایی که همواره سخت هستند، چه در سطح ملی و چه باشگاهی و تحت فشار بالا بازی کرده‌ایم. هدف اصلی ما برنده شدن است. نحوه آن اهمیتی ندارد. فقط می‌خواهیم این مأموریت را با موفقیت پشت سر بگذاریم. اگر برنده شویم، در شرایط خیلی خوبی برای صعود قرار می‌گیریم. ما بیش از حد نیاز بازیکنانی داریم که در مسابقات بزرگ اروپایی بازی کرده‌اند. 

اگر کوزوو در خانه موفق به شکست دادن مونته نگرو نشود، برد مقابل بلغارستان برای صعود انگلیس به یورو ۲۰۲۰ کافی خواهد بود.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید

به گزارش ورزش سه، گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس پس از تساوی بدون گل این تیم مقابل سپاهان در میکسدزون به خبرنگاران گفت: ما هنوز تیم دوم جدول هستیم. در نهایت یک تیم قهرمان می‌شود. ما هنوز در کورس قهرمانی هستیم و بازی‌ها ادامه دارد. نمی‌دانم چرا بازی ما را دوست نداشتید. با سپاهانی بازی داشتیم که قهرمانی‌های زیادی به دست آورده و حریف سرسختی است. انتظار بیشتری از تیم ما نداشته باشد. یک امتیاز گرفتیم و هنوز شانس قهرمانی داریم. ناامید نیستیم، به مبارزه ادامه می‌دهیم و باید دید چه اتفاقاتی می‌افتد.

او ادامه داد: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است. انتظار از ما کسب پیروزی بود و حس کردید که همه تلاش خود را کردیم تا برنده شویم. پزشک تیم حریف بیشتر از بازیکنان حریف دوید و مشخص بود که یک تیم امروز می‌خواهد برنده شود که آن پرسپولیس است. باید گل می‌زدیم و می‌بردیم اما توپ‌های ما وارد دروازه نشد. داور لحظات زیادی بازی را متوقف کرد و از جریان انداخت. نکته دیگری ندارم تا درباره داور بگویم.

دیگر خبرها

  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست