Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،علی وفاپیشه رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های خراسان شمالی گفت: سالانه ۳۵۰ تا ۳۶۰ میلیارد ریال پول مربوط به حق بیمه کارخانه‌های بزرگ این استان، در دیگر استان‌ها گردش دارد.

وفاپیشه افزود: بر اساس برآورد‌های انجام شده، مجتمع پتروشیمی خراسان سالانه ۲۰۰ میلیارد ریال، فولاد اسفراین ۵۰ میلیارد ریال و سیمان بجنورد ۷۰ میلیارد ریال پول حق بیمه را از استان خارج می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: انجام اقدامات بیمه‌ای در خارج استان، زمینه‌ای برای خروج مبالغ زیاد مالیات بر ارزش افزوده از استان است که استان‌های دیگر از این سود، بهره مند می‌شوند.

وفاپیشه گفت: وجوه مربوط به مالیات بر ارزش افزوده، رقم چشمگیری است که می‌تواند در استان هزینه شود.

او عنوان کرد: خروج پول‌های بیمه‌ای از استان در حالی است که خدمات مربوط به بیمه این صنایع، توسط شرکت‌های بیمه‌ای استان انجام می‌شود و در صورت بروز حادثه و خسارت، اقدامات کارشناسی توسط شرکت‌های بیمه‌ای در این استان انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های خراسان شمالی گفت: از صنایع و واحد‌های تولیدی بزرگ استان، انتظار می‌رود با نگاه حمایتی خود از بیمه ها، نسبت به خرید بیمه در داخل استان اقدام کنند و از مسئولان نیز درخواست می‌شود در این باره کمک کار شرکت‌های بیمه‌ای باشند.

در خراسان شمالی ۴۰۰ واحد صنعتی وجود دارد.

منبع : ایرنا

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روز انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: سیلوهای خرید از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین عوامل تشخیص و ذیحساب و ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام در سیلوها جهت نظارت بر روند خرید مستقر می‌باشند.

اسماعیلی عنوان کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

کد خبر 6090486

دیگر خبرها

  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث