Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-رئیس جریان آزاد ملی و وزیر خارجه لبنان در سخنرانی به مناسبت سالگرد ۱۳ اکتبر اظهار کرد، می‌خواهد به سوریه برود تا سوری‌ها را به سوریه بازگرداند زیرا می‌خواهد لبنان با حاکمیت خود و اقتصادش نفس بکشد.

به گزارش سایت شبکه المنار، جبران باسیل، وزیر خارجه و رئیس جریان آزاد ملی لبنان در سخنرانی به مناسبت ۱۳ اکتبر در میدان الحدت تاکید کرد: قبل از "نکبة" فلسطین، لبنان دو ریه داشت اکنون تنها یک ریه دارد، سوریه ریه اقتصادی لبنان است، ما ریه اول را به دلیل اسرائیل از دست دادیم و آیا باید به دلیل جنون کینه و جنون حساب‌ بازکردن‌های خائنانه و بیهوده ریه دوم را هم از دست داده و خفه شویم و همانند موجودی از بین برویم؟

وزیر خارجه لبنان افزود: می‌خواهم به ملت‌مان به صراحت بگویم اکثر حاکمان آنها آماده تغییر نیستند، آنها ذهنیتی دارند که تبعیت را برایشان راحت کرده و آنها را تسلیم جنگ اقتصادی درگرفته علیه ما کرده و ما را به این تصور واداشته که شکست خورده و فروپاشیده‌ هستیم، در حالی که ما ثروتمندیم، فقط به غارت رفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از زیر این آوار اقتصادی که از سوی شایع‌پراکنان، بازی‌کنندگان با لیره و بی‌احترامی‌کنندگان به نماد کشور صورت گرفته بلند خواهیم شد.

این اظهارات جبران باسیل شبیه بمبی سیاسی بود که ترکش‌هایش روی فضای سیاسی این کشور که درباره روابط با سوریه اختلاف نظر دارند، نمود پیدا کرد. 

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: کنکوری‌ها اضطراب نداشته باشند/ فرصت جبران وجود دارد

آفتاب‌‌نیوز :

محمدعلی زلفی‌گل در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری که امروز در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد، گفت: خوشبختانه تمهیدات لازم برای برگزاری امن و بانشاط کنکور پیش بینی شده است امیدواریم شاهد یک رقابت علمی در پنج رشته آزمایشی باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در ۱۹۱۳ حوزه در بیش از ۴۰۰ شهرستان برگزار می‌شود، در رشته علوم تجربی بیشترین داوطلب را داریم.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: تفاوت کنکور امسال با سال‌های گذشته نزدیکی زمان برگزاری دو نوبت کنکور است، ما مکلفیم در سال دو نوبت کنکور برگزار کنیم که با توجه به شرایط ماه مبارک رمضان فاصله دو کنکور زیاد نیست و کنکور بعدی تیرماه است.

زلفی گل با بیان اینکه نتیجه دو سال کنکور که چهار نوبت است برای داوطلبان لحاظ می‌شود، خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند از نمره بهتر خود استفاده کنند. سازمان سنجش آموزش کشور سعی می‌کند عدالت آموزشی را لحاظ کند.

وزیر علوم اظهار کرد: نتیجه نهایی کنکور تلفیقی از سوابق تحصیلی و نمره کنکور است، داوطلبان اضطراب نداشته باشند، زیرا فرصت جبران دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند
  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • حضور بلینکن در چین هم‌زمان با تصویب بسته کمک نظامی به تایوان از سوی واشنگتن
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • وزیر علوم: کنکوری‌ها اضطراب نداشته باشند/ فرصت جبران وجود دارد
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • بلینکن وارد چین شد
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف