Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار هادی شیرزاد، گفت: زنی، به اتهام کلاهبرداری از حدود ۱۵ نفر از شهروندان و صدور چک بلامحل به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال تحت تعقیب دستگاه قضائی کشور قرار گرفت.

وی افزود: این فرد به بهانه سرمایه گذاری در مسکن و خودرو پس از کلاهبرداری و واگذاری چک های بلامحل به یکی از کشورهای منطقه گریخت که پلیس بین الملل ناجا بلافاصله بر اساس اعلام مقام قضائی ضمن ارتباط با سازمان اینترپل، برای وی درخواست صدور اعلان قرمز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس بین الملل ناجا تصریح کرد: اینترپل تهران، پس از ارسال حکم جلب بین المللی متهم به کشورهای عضو سازمان اینترپل توانست با استفاده از ردیابی‌های ویژه کمتر از دو ماه محل اختفای وی را شناسایی کند. 

وی تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده با مقامات کشور محل اختفای متهم، فرد کلاهبردار دستگیر و از طریق یکی از مرزها به کشور انتقال و جهت رسیدگی به پرونده وی به مراجع قضائی تحویل شد.

1717 کد خبر 1310510

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کلاهبرداری اینترپل سوریه ترکیه کردهای سوریه ایالات متحده آمریکا اربعین دونالد ترامپ پیاده روی اربعین عمران خان عربستان شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۴۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • کشف ۳۰۸ قطعه شی تاریخی چندهزارساله در چالوس