Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@09:46:05 GMT

لیگ بانوان کیفیت ایده آلی دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۴۹۰۱

لیگ بانوان کیفیت ایده آلی دارد

فرشته کریمی ملی پوش فوتسال بانوان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: لیگ بانوان همچنان با کیفیت ایده آلی جلو می رود، اما متاسفانه تیم ستارگان ورامین با مشکلاتی روبه رو شده که باعث شد در این هفته های اخیر تعداد گل بالایی را از مس رفسنجان و نامی نو اصفهان بخورد وگرنه همین تیم ورامین با تیم ما یعنی سایپا به تساوی سه بر سه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می توانم بگویم تنها تیمی که از سایپا امتیاز گرفت همین تیم ورامین بود، چون ما همه بازی های خودمان را تا اینجای کار با پیروزی پشت سر گذاشته ایم.

او تصریح کرد: تیم شهروند ساری و دریژنو فرخشهر هم جزو تیم های خوب لیگ هستند. هر چه قدر که به پایان لیگ نزدیک می شویم، به خاطر مصدومیت هایی که برای بازیکنان در طول مسابقات به وجود می آید، یکسری تیم ها با مشکلاتی مواجه می شوند و مربیانی هم که روی این بازیکنانشان تمرکز کرده بودند به دردسر می افتند.

بیشتر بخوانید: داورانی که در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان سوت می‌زنند

لیگی خوب است که به تیم ملی کمک کند

کریمی افزود: لیگی خوب است که به تیم ملی کمک کند و بازیکنان از دل همین لیگ به تیم ملی کشورشان دعوت شوند. پویایی مسابقات باید به قدری بالا باشد که سطح بازیکنان رفته رفته بهتر شود و بازیکن سازی در این لیگ صورت گیرد.

ملی پوش کشورمان در ادامه گفت: تیم سایپا چهار تا بازیکن ۱۶ - ۱۷ ساله دارد که تا به حال در لیگ برتر بازی نکرده اند و در همان اولین بازی که با ترکیب تیم به زمین رفتند برای سایپا گل زدند. این جوانان مستعد با تلاش هایشان عیار خودشان را به سرمربی نشان می دهند.

کریمی تصریح کرد: همیشه خانواده ها از من سوال می کنند که آیا این امکان وجود دارد که دختران ما هم در فوتسال مانند شما شوند؟ من به آن ها در جواب می گویم: «باید دختران شما از من هم بهتر شوند».

او افزود: خوشبختانه اکنون برنامه ریزی ها و هدف گذاری ها در فوتسال بانوان بهتر شده است، زمانی که من فوتسال را شروع کردم هنوز برای بانوان تیم ملی وجود نداشت، اما اکنون وضع تغییر کرده و ایران بهترین تیم آسیا شده است. بازیکنان کشور ما به عنوان بهترین های آسیا و حتی به عنوان ۱۰ کاندیدای بهترین های جهان انتخاب می شوند. دختران این نسل هم باید اهدافشان را بلند کنند و بر تلاش هایشان بیافزایند چون شرایط آن ها بسیار بهتر از ما است. اگر از فوتسال بانوان حمایت بیشتری شود به یقین جزو بهترین ها می شویم و خوشبختانه نگاه مردم و مسئولان هم در دهه اخیر نسبت به ورزش بانوان بهتر شده است.

بیشتر بخوانید: هفته‌ای پر گل برای لیگ برتر فوتسال بانوان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ فوتسال بانوان فوتسال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیوچرلاینر ؛ سیرک علمی جنرال موتورز (+تصاویر)

عصر ایران - زمانی که نمایشگاه جهانی بهترین راه برای مشاهده آینده و یادگیری درباره پیشرفت های فنی و علمی از سراسر جهان بود، جنرال موتورز این ایده را گسترش داد و نمایش خود را راهی جاده کرد. "رژه پیشرفت"  (the Parade of Progress) جنرال موتورز شامل اتوبوس های بزرگی – ابتدا 8 دستگاه و بعدا 12 دستگاه - بود که از سال 1936 تا 1956 در سه تور طولانی در آمریکا حضور داشتند و تاثیری ماندگار بر کسانی که آنها را دیدند بر جای گذاشتند.

در فوریه 1936، رژه پیشرفت به بیش از یک میلیون نفر در لیکلند، فلوریدا معرفی شد. طی این رویداد تاریخی، هشت اتوبوس استریم لاینر سفارشی ساخته شده بخشی از کمپین تبلیغاتی جنرال موتورز شدند که تا دهه 1950 ادامه یافت. رژه پیشرفت در سراسر آمریکا به موفقیت بزرگی تبدیل شد.

ایده رژه پیشرفت در نمایشگاه جهانی شیکاگو 1933 شکل گرفت، زمانی که چارلز اف. کترینگ، پژوهشگر افسانه ای جنرال موتورز، در این رویداد شرکت کرد. وی به دنبال این بود که چگونه می توان چنین ایده ای را بسته بندی کرد و برای مردم برد. ایده کترینگ در سال 1936 به واقعیت تبدیل شد، زمانی که جنرال موتورز یک سیرک علمی سیار را راه اندازی کرد که نشان می داد چگونه پژوهش های صنعتی شیوه زندگی آمریکایی را از طریق محصولات و فرآیندهای بهتر بهبود می بخشد.

در مجموع، 12 اتوبوس فیوچرلاینر برای رژه پیشرفت از سال 1936 تا 1941 و دوباره از سال 1953 تا 1956 استفاده شد. به گفته برخی مورخان خودرو، اتوبوس های فیوچرلاینر جنرال موتورز یک سبک الهام گرفته شده از آرت دکو را ارائه می کردند که برای عموم منحصر به فرد بود.

اتوبوس های فیوچرلاینر دارای درهای جانبی بزرگی در هر دو طرف بدنه خود بودند که برای نمایش جدیدترین فناوری های جنرال موتورز از موتورهای جت تا موارد دیگر باز می شدند.

پس از جنگ جهانی دوم، رژه پیشرفت جنرال موتورز در سال 1953 از سر گرفته شد و اتوبوس های فیوچرلاینر در سراسر آمریکا مورد استفاده قرار گرفتند. با این وجود، ظهور تلویزیون به این معنی بود که مردم می توانستند برنامه ها و پیشرفت های علمی در اتاق های نشیمن خود ببینند، از این رو، رژه پیشرفت در سال 1965 به پایان راه خود رسید.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مرور تمام اختراعات جنرال موتورز، از ایربگ و توربوشارژر تا گیربکس اتوماتیک (+عکس)

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • عضو حماس: در مذاکرات به سازوکار مشخصی رسیدیم
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم
  • آشپزی در بیل؛ ایده ای خلاقانه برای پخت غذا در فضای باز (فیلم)
  • ایده «دو دولتی»؛ نسخه‌ای که به‌جای شفا، کور می‌کند
  • فیوچرلاینر ؛ سیرک علمی جنرال موتورز (+تصاویر)
  • سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان