Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@03:37:41 GMT

تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اندیشیده شده است

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۵۱۳۲

تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اندیشیده شده است

شهردار مهران گفت: تمهیدات لازم در راستای بازگشت زائران اربعین حسینی اندیشیده شده است ودر این راستا مشکل حاصی وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "حجت الله نصیری پور"،شهردار مهران درگفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در مهران گفت:تاکنون 90 درصد پارکینگ اربعین شهرمهران تکمیل شده است ،درحال حاضر مشکلی برای پارک خودرو های زوار وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار مهران اظهار کرد:با توجه به بازگشت زوار و تحویل ماشین های پارک شده در پارکینگ اربعین باز هم از ظرفیت پارکینگ خالی می شود و خودرو هایی  که وارد شهرمهران می شوندبه راحتی اقدام به پارک خودرو های خود می کنند.

حجت الله نصیری پور افزود:توصیه ما به زائران عزیز این است که به پارگینگ‌های دارای مجوز مراجعه کنند زیرا برخی ممکن است سوء استفاده کنند و خسارت وارد کنند اما جاهایی که دارای مجوز است اگر خسارتی وارد شود پارکینگ‌دار باید جوابگو باشد.

وی بیان داشت:برای بازگشت زوار تمهیدات لازم اندیشیده شده است، با بهره گیری از  800 دستگاه اتوبوس کار جابه جایی زائران  به راحتی صورت می گیرید.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: زیرساخت‌های لازم در سه بازارچه چیلات، چنگوله و مهران فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، شهریار عباسی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست بررسی وضعیت بازارچه‌های مرزی چیلات و چنگوله و هلاله شمالی اظهار کرد: سال گذشته با دستور استاندار ایلام برای توسعه زیر ساخت‌های بازارچه‌های مرزی استان ۴۲۰ میلیارد ریال تخصیص داده شد.

وی با اشاره به عزم جدی استانداری ایلام برای فعال‌سازی بازارچه‌های مرزی استان، افزود: ۷ تعاونی مرزنشینی در استان با عضویت ۲۲۷۰۰۰ نفر در قالب ۷۴۰۰۰ خانوار فعالیت دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ادامه داد: با تصمیم استاندار ایلام رایزنی‌هایی با طرف عراقی انجام شده تا این بازارچه‌ها پس از سال‌ها به چرخه مبادلات تجاری کشور بازگردند.

عباسی افزود: با پیگیری استاندار ایلام تمامی زیرساخت‌های لازم در سه بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شده تا مرزنشینان از ظرفیت‌های اقتصادی مرزها بهره‌مند شوند.

وی از تهیه طرح توجیهی بازارچه مرزی مهران خبر داد و گفت: امید می‌رود در جلسه هفته آینده کمیسیون اقتصادی دولت با تصویب این طرح گام بلندی در راستای ارتقای وضعیت معیشتی مرزنشینان استان برداشته شود

کد خبر 747689

دیگر خبرها

  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • تمهیدات لازم برای کنکور امن اندیشیده شد
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • تمهیدات لازم برای کنکور ۱۴۰۳ اندیشیده شد
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری آزمون سراسری تشریح شد