Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی ووشو ایران چهارشنبه شب هفته جاری برای حضور در پانزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان با پروازی مستقیم تهران را مقصد شانگهای محل برگزاری این دوره از رقابتها ترک می کند. در این شرایط با تصمیم کادر فنی تمرینات تیم ملی به روزی یک جلسه کاهش پیدا کرده تا ملی‌پوشان با کاهش فشار تمرینات، ضمن استراحت برای دوری از تمرینات پرفشار هفته های گذشته سرعت و چابکی را برای اجرای تکنیک های متنوع دستور کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی برای حضور در کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی ساعت ۲۱ امشب راهی چین خواهد شد و تمرینات این تیم زیر نظر علی دهقان مربی تیم ملی طی دو روز آینده پیگیری خواهد شد. مربی که خود مدتی عضو تیم ملی بوده و مدال طلای مسابقات جوانان جهان در سال ۲۰۰۶ و مدال طلای بزرگسالان در سال ۲۰۰۹ کانادا را در کارنامه دارد. اوجاقی قبل از ترک ترک تهران برنامه تمرینی تا روز اعزام را با دهقان هماهنگ کرد.

در آخرین تمرین پیش از سفر اوجاقی به چین، ملی پوشان به تنهایی مشغول گرم کردن بدنها شدند. سرمربی تیم ملی در مورد اینکه چرا ملی پوشان به تنهایی تمرینات ابتدایی را انجام می دهند به خبرنگار مهر گفت: مسابقات قهرمانی جهان با شرایط خاصی  برگزار می شود و با توجه به تعداد بالای شرکت کنندگان در این دوره و شلوغی سالن تمرین و همچنین فاصله زمانی زیاد بین مبارزات ملی پوشان، به آنها آموزش داده ایم که برای حضور در میدان چگونه بدنها را گرم کنند. 

بخش دوم تمرین به مبارزه رودرو اختصاص داشت که در ابتدا اوجاقی برنامه این بخش را برای ملی پوشان تشریج کرد و سپس آهنگریان با صبری، خورشیدی با عارفی مقام و سیفی با اوجاقی به تمرین پرداختند. در بخش پایانی هم سانداکاران به تمرین «میت، سامبک» و شگردزنی پرداختند. این تمرین در سه وقت دو دقیقه ای برگزار شد. 

در زمان تمرین سانداکاران، اعضای تیم تالو نیز در بخش دیگری از سالن زیر نظر فرشاد عربی مربی خود تمرینات آماده سازی را پیگیری کردند. 

مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو با حضور در سالن تمرین با کادر فنی و ملی پوشان به گفتگو پرداخت. وی با ابراز رضایت از آمادگی ملی پوشان، ابراز امیدواری کرد که تیم ملی ووشو به روند خوب خود در سالهای گذشته، ادامه دهد. نکته مهمی که در سخنان علی نژاد با ملی پوشان بیان شد، روحیه دادن به ووشوکاران برای ارائه مبارزات و اجرای فرم ها برابر با انتظار بود و با سخنان خود به نوعی بار روانی مثبتی به تیم وارد. کرد. 

ملی پوشان ووشو بعد از نزدیک به ۴۵ دقیقه به تمرینات خود در حالی پایان دادند که آمادگی بالا در آستانه اعزام به مسابقات جهانی نکته بارز آن بود. روحیه مثالزدنی سانداکاران برای کسب مدال طلا و پیروزی در هر مبارزه ای حتی مقابل رقبای چینی مهمترین نکته آن بود. 

پانزدهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جهان ۲۷ مهرماه در چین آغاز و به چهار روز به طول خواهد انجامید. 

کد خبر 4746217

منبع: مهر

کلیدواژه: ووشو ووشو قهرمانی جهان تمرین تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران جام جهانی والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال تیم فوتبال امید ایران کشتی آزاد تیم ملی فوتبال کامبوج کشتی فرنگی مارک ویلموتس تیم گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایتالیا: نیرو‌های ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد

پس از آنکه امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه در اوایل این هفته تکرار کرد ممکن است زمانی فرا برسد که نیرو‌های فرانسوی و غربی به اوکراین اعزام شوند، وزیر دفاع ایتالیا گفت: نیرو‌های ایتالیایی هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد.

به گزارش ایسنا، گیدو کروستو، وزیر دفاع ایتالیا اعلام کرد: «در این میان، غرب باید از اظهارات جالب توجه برای ایجاد تاثیر خوب، مانند اعزام ناتو به اوکراین اجتناب کند.»

وی همچنین اظهار کرد تقسیم جلسات به ۲ یا سه (کشور)، در حالی که ما ۲۷ کشور در اتحادیه اروپا هستیم، اشتباه است. منظور کروستو نشست موسوم به مثلث «وایمار» بود که رهبران فرانسه، آلمان و لهستان را گرد هم می‌آورد.

امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه که در اواخر فوریه احتمال اعزام نیرو‌های غربی به اوکراین را مطرح کرده بود، با ذکر ۲ شرط عنوان کرد: در صورتی که مسکو از خطوط مقدم عبور کند و کی‌یف آن را درخواست کند، می‌توانیم این مساله (اعزام نیرو به اوکراین) را مطرح کنیم. وی مدعی شده بود که اکثر کشور‌های اروپایی با طرحش موافقند.

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدو باری دیگر آمادگی بدنی اش را به رخ کشید / تمرینات بدنسازی CR7
  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار مسکن کارکنان و اساتید
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند
  • رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • ایتالیا: نیرو‌های ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • تحصیل رایگان دانشجوی معترض آمریکایی در ایران؛ این دانشگاه‌ها اعلام آمادگی کردند/ اسامی