Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@22:40:28 GMT

ششمین همایش دانشجویی فلسفه در ایران برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۵۵۷۷

ششمین همایش دانشجویی فلسفه در ایران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، به همت گروه و انجمن علمی دانشجویی فلسفه دانشگاه تربیت مدرس ششمین همایش دانشجویی فلسفه در ایران ۲۰ آذرماه برگزار می شود.

در فراخوان این همایش آمده است: دانشجویان و علاقه مندان به فلسفه در رشته‎ها، گرایش‎ها و مقاطع مختلف می توانند مقالات خود را به منظور ارزیابی به ایمیل همایش ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همایش امسال علاوه بر دانشجویان فلسفه از دانشجویان سایر رشته‎هایی که به‎نحوی پژوهش آنها به فلسفه مربوط می‎شود استقبال می‎کنیم. همچنین بنا داریم به مناسبت چهارصدمین سال درگذشت میرداماد در بخشی ویژه به بزرگداشت او بپردازیم.

مهلت ارسال مقالات (غیرقابل تمدید):  ۳۰ آبان ۱۳۹۸
زمان اعلام نتایج: ۱۰ آذر ۱۳۹۸

ساختار مقاله:

۱) حجم مقاله بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه باشد (شامل منابع/ارجاعات/...).
۲) در ابتدای مقاله عنوان، مشخصات مؤلف(ان) ذکر شود (مشخصات شامل نام، ایمیل، شماره تماس، مقطع یا آخرین مدرک تحصیلی و دانشگاه).
۳) مقاله باید حاوی چکیده ای حداکثر ۱۰۰ کلمه‎ای باشد.
۴) همایش محدودیت موضوعی ندارد.
۵) مؤلف (ان) باید مقاله خود را مطابق با شیوه نامه ارجاع مندرج در سایت jphil.ir یا کانال تلگرامی @tmuphil تنظیم کند (مقالاتی که مطابق با شیوه نامه مزبور نباشد عودت می شود).
۶) فایل مقاله منحصرا در فرمت WORD و با قلم B Lotus و در اندازۀ ۱۴ ارسال شود.
۷) مقالات به دو زبان فارسی و انگلیسی پذیرفته می‎شود.

ارائۀ مقاله برای اعضای هیئت علمی و فارغ التحصیلان دکتری مجاز نیست.

جهت آشنایی با ساختار مقالۀ مطلوب می‎توانید مجموعه مقالات ادوار قبل را از صفحه همایش در سایت مجلۀ فلسفه www.jphil.ir دریافت کنید.

ایمیل دبیرخانه همایش: spc.tmu@gmail.com

کد خبر 4746299

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسفه فلسفه غرب فلسفه اسلامی دانشگاه تربیت مدرس اربعین 98 اربعین حسینی کنفرانس بین المللی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی مجمع عالی علوم انسانی اسلامی فعالیت های قرآنی علوم انسانی اسلامی امام حسین ع معرفی کتاب قرآن پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی خانه اندیشمندان علوم انسانی قرآن کریم فلسفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کنگره ملی ایران‌شناسی برگزار می‌شود

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین کنگره ملی ایران‌شناسی به همت انجمن علمی ایران‌شناسی پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 با حضور پژوهشگران ایرانی و خارجی از ساعت 9 صبح تا 19 عصر در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار خواهد شد.

ارزیابی مکاتب ایران‌شناسی و ایران‌شناسان جهان، ایران‌شناسی و زبان‌ها و گویشهای ایرانی، ایران‌شنای و متون ادب فارسی، ایران‌شناسی و جغرافیا، ایران‌شناسی و تاریخ ایران، ایران‌شناسی و هویت ایرانی، ایران‌شناسی و فرهنگ و... از محورهای مهم این کنگره است.

بیش از 80 مقاله علمی و پژوهشی در این کنگره پذیرفته شده است. مقالات برگزیدۀ این همایش، در موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) و در مرجع دانش سیویلیکا منتشر خواهد شد.

این کنگره با سخنرانی دکتر محمود جعفری دهقی، رئیس و دبیر علمی همایش، دکتر اصغر دادبه، دکتر زهره زرشناس و محمدعلی عزت‌زاده، دبیر اجرایی همایش، در ساعت 9 صبح پنج­شنبه 20 اردیبهشت در تالار فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی کار خود را آغاز می‌کند. پس از پایان مراسم افتتاحیه نشست‌های تخصصی در سه تالار فردوسی، حافظ و خیام خانه اندیشمندان علوم انسانی اجرا می‌شود. نشست پایانی کنگره با سخنان مهندس محمدرضا سحاب، قرائت بیانیۀ کنگره از سوی آقای زمان رضاخانی، گزارش برگزاری از سوی آقای محمدعلی عزت­زاده و سخنان دکتر محمود جعفری دهقی، تا ساعت 19 به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز تبیین می شود
  • همایش ملی میرزا احمد داواشی، شاعر بلندآوازه‌ی کُرد برگزار می‌شود
  • ارسال ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه»
  • ارسال بیش از ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه»
  • همایش ملّی زبان‌ها و گویش‌های ایران فراخوان داد
  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • همایش ملی شاعر بلند آوازه‌ کُرد «میرزا احمد داواشی» برگزار می‌شود
  • نخستین کنگره ملی ایران‌شناسی برگزار می‌شود
  • ۴۲۰ مقاله در سی‌امین کنفرانس بین المللی هسته‌ای ایران پذیرفته شد
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»