Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: من پولم را گرفته بودم، اما به خاطر بازیکنان و کادرفنی‌ام می‌خواستم قراردادم را فسخ کنم، چون پول‌شان را نگرفته بودند. تاریخ انتشار: 11:29 - 22 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۸۵۴۴

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اینکه نامه فسخ یک‌طرفه قراردادش با نفت مسجدسلیمان را به سازمان لیگ فرستاده بود، اما دوباره به این تیم برگشت، اظهار داشت: اینکه نامه را بنویسم و برگردم دست خودم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نامه را به سازمان لیگ دادم، اما رایی صادر نشد، به خاطر همین برگشتم. در مورد این مسائل کمیته تعیین وضعیت باید تصمیم بگیرد که در مورد من کار به کمیته تعیین وضعیت نرسید.

وی در پاسخ به این مسئله که خیلی‌ها اعتقاد دارند استعفا دادن او از سمتش، به حربه‌ای برای گرفتن پولش تبدیل شده، گفت: این درست نیست. من پولم را گرفته بودم، اما به خاطر بازیکنان و کادرفنی‌ام می‌خواستم قراردادم را فسخ کنم، چون پول‌شان را نگرفته بودند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: من و محمد طیبی باتوجه به نوع قراردادمان پول‌مان را گرفته بودیم، اما به خاطر اینکه نتوانسته بودم قولم را به بچه‌ها و کادرفنی عملی کنم می‌خواستم برم. قبل از بازی با پیکان به بچه‌ها گفتم اگر پول شما را نیاورند من می‌روم.

تارتار خاطرنشان کرد: من همیشه هوای تیمم و بازیکنانم را دارم البته قرارداد سرمربی و بازیکن هم فرق می‌کند. من و طیبی طبق قراردادمان باید ۵۰ درصد از پول‌مان را پیش از آغاز فصل می‌گرفتیم که بعد از چند رو وقفه این اتفاق افتاد.

وی در پایان گفت: نمی‌توانستم در چشم بازیکنانم و اعضای کادرفنی نگاه کنم، نمی‌توانستم در حالی که پولی نگرفته بودند به آنها بگم باانگیزه تمرین کنید و خودم پولم را گرفته باشم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان محمد طیبی پارس جنوبی جم لیگ برتر لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ یک؛ هر سه شانس صعود پیروز شدند

سه تیم نخست جدول لیگ دسته اول فوتبال بر رقبای خود غلبه کردند تا از نفت مسجدسلیمانِ رده چهارمی فاصله بگیرند.

به گزارش تابناک ورزشی، خیبر که بیست‌ودومین پیروزی خود را در این فصل به دست آورد، با 67 امتیاز در صدر جدول باقی ماند و بیش از پیش به لیگ برتر نزدیک شد. چادرملوی اردکان با 63 امتیاز در رتبه دوم ماندنی شد. فجر سپاسی نیز با 61 امتیاز و یک بازی کمتر، در جایگاه سوم ایستاده است. نفت مسجدسلیمان نیز با تساوی برابر داماش، با 56 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت و حالا هفت امتیاز با رتبه دوم فاصله دارد.

خوشه طلایی ساوه با 16 امتیاز قعرنشین است و برای فرار از سقوط، در چهار هفته آینده باید حداقل 9 امتیاز دیگر بگیرد. شاهین بندر عامری نیز با 23 امتیاز، در جایگاه هفدهم حضور دارد. تیم‌های دریا کاسپین، شهرداری آستارا و داماش گیلان با 24 امتیاز، در رده‌های چهاردهم تا شانزدهم قرار دارند و برای فرار از سقوط می‌جنگند.

استقلال آبی پوش ملاثانی و شاهین بندر عامری از ساعت 18:30 فردا در آخرین بازی هفته سی‌ام به مصاف هم می‌روند.

رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امروز (چهارشنبه) با برگزاری هشت دیدار از هفته سی‌ام دنبال شد که نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است:

آریو اسلامشهر صفر - دریای بابل صفر

مس شهر بابک صفر - مس کرمان صفر

مس سونگون یک - سایپا یک

چادرملو اردکان یک - خوشه طلایی ساوه صفر

شهر راز شیراز صفر - فجر سپاسی شیراز یک

خیبر خرم‌آباد یک - شهرداری آستارا صفر

نفت مسجدسلیمان 2 - داماش گیلان 2

پارس جنوبی جم 3 - نفت و گاز گچساران یک

 

 

دیگر خبرها

  • پاشازاده: قهرمانی استقلال را حس کردم
  • لیگ یک؛ هر سه شانس صعود پیروز شدند
  • بازدید کادرفنی و بازیکنان بایرن مونیخ از سانتیاگو برنابئو / عکس
  • تعطیلی تمرین استقلال با تصمیم کادر فنی
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)