Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@15:05:34 GMT

آغاز اجرای «پای دیوار کودکی» در پردیس تئاتر تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۵۷۶۳

آغاز اجرای «پای دیوار کودکی» در پردیس تئاتر تهران

نمایش «پای دیوار کودکی» به نویسندگی و کارگردانی «فهیمه میرزاحسینی» از ۲۲ مهرماه در سالن محمود استادمحمد پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، نمایش «پای دیوار کودکی» به نویسندگی و کارگردانی «فهیمه میرزاحسینی» از امروز (۲۲ مهرماه) و در  ساعت ۱۷:۳۰ همچنین در نوبت صبح ویژه مدارس روی صحنه خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان این نمایش آمده است که پسر بچه‌ای در خواب صدای گریه کودکی را میشنود و نگران از مادرش درباره صدا میپرسد اما مادر که خسته است پاسخی به او نمیدهد. بدین ترتیب پسرک کنجاو در یافتن صاحب صدا وارد رویای زندگی کودکِ گریان میشود و...

در نمایش«پای دیوار کودکی» میترا کریم خانی، لاوین حسینی و سعیده میرزاحسینی به عنوان عروسک گردان حضور دارند و طراحی و ساخت عروسکها برعهده سمانه و سعیده میرزاحسینی بوده است. همچنین ابک نصیری خواه به عنوان آهنگساز در این نمایش همکاری دارد.

این نمایش ویژه کودکان ۵ تا ۱۰ سال است و  تا ۹ آبان هر روز  ساعت ۱۷:۳۰ همچنین در نوبت صبح ویژه مدارس در تماشاخانه استادمحمد پردیس تئاتر تهران روی صحنه خواهد رفت.

علاقمندان جهت رزرو بلیت نمایش «پای دیوار کودکی» می توانند به سایت سینما تیکت مراجعه و یا با شماره ۰۹۳۵۲۴۸۴۸۷۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۵۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط اداره کل هنر‌های نمایشی و بنا بر اعلام شورای نظارت و ارزشیابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق (ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس