Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری پتروشیمی ایرانیان (پترول) با اشاره به اینکه رویکرد این شرکت در جهش سوم صنعت پتروشیمی نگاه به پایین‌دست است، تصریح کرد: این شرکت قابلیت توسعه صنایع پایین‌دست طرح‌ها را بررسی کرده است و اجرای آنها را در دستور کار دارد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، رسول اشرف‌زاده با بیان اینکه تا پایان امسال تولید در واحد سولفات پتاسیم 40 هزار تنی ارومیه آغاز می‌شود، اظهار کرد: الفین ایلام و اوره و آمونیاک لردگان نیز براساس برنامه امسال راه‌اندازی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به حضور بیشتر شرکت‌های پترول در بورس اشاره کرد و افزود: امسال برنامه داریم که پتروشیمی ایلام و ارومیه پس از راه‌اندازی کامل، وارد بورس شوند که البته کارهای مقدماتی هم‌زمان با تکمیل این طرح‌ها در حال انجام است.
مدیرعامل پترول با بیان اینکه تسریع اجرای طرح‌هایی که با تأخیر روبه‌رو شده‌اند در اولویت‌های کاری این شرکت است، ادامه داد: پیمانکار نصب واحد پلی‌پروپیلن ایلام انتخاب و کار خود را آغاز کرده است و پیمانکار پتروشیمی صدف نیز در دو ماه آینده انتخاب و کارهای نصب آغاز می‌شود.
اشرف‌زاده درباره سهم طرح‌های گروه سرمایه‌گذاری پتروشیمی ایرانیان در تحقق جهش دوم صنعت پتروشیمی گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های این شرکت تا پایان سال 1400 و اوایل 1401 بیش از 2 میلیون و 400 هزار تن به ظرفیت صنعت پتروشیمی افزوده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه رویکرد گروه سرمایه‌گذاری پتروشیمی ایرانیان در جهش سوم صنعت پتروشیمی نگاه به پایین‌دست است، تصریح کرد: این شرکت با تشکیل کارگروه‌های ویژه قابلیت توسعه طرح‌ها در پایین‌دست را بررسی کرده است که به این منظور ایجاد پارک ملامین ارومیه، پارک اوره رزینی در لردگان و پارک پروپیلن ایلام در دستور کار قرار گرفت.
مدیرعامل پترول با بیان اینکه توسعه صنایع پایین‌دست نقشی بسزا در رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در مناطق کمتر توسعه‌یافته دارد، گفت: به دلیل کوچک بودن ابعاد کارخانجات صنایع پایین‌دست و حجم سرمایه‌گذاری پایین، بخش خصوصی بسیار راحت‌تر می‌تواند در این صنایع سرمایه‌گذاری کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۵۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد محمدی در نماز جمعه جم با تبریک روز شوراها، اظهار کرد: شوراها به عنوان یک پارلمان مردمی در دل مردم و زبان گویای مردم هستند. همه مسؤولان و ارکان باید به شوراها ایمان داشته باشند و به عنوان یک بازو نگاه کنند چراکه احترام به شوراها احترام و توجه به مردم است.

وی با اشاره به روز ملی خلیج فارس خاطرنشان کرد: خلیج همیشه و تا ابد فارس هویت تاریخی ایران اسلامی است و اسناد کهن تاریخ و جغرافیا مزین به نام زیبای خلیج فارس است.

امام جمعه جم با تاکید بر اهمیت مبارزه فساد اضافه کرد: فرمان‌های مقام معظم رهبری احکام الهی ولایی و مدیریتی است به ویژه فرمان مبارزه با فساد که دکترین انقلاب اسلامی بر آن بنا شده است و مبارزه با فساد اصل مهم مدیریتی انقلاب اسلامی است.

وی با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر بیان کرد: بخش مهمی از شعار امسال یعنی رشد تولید، به جامعه کارگری مربوط می‌شود و برخی اعتراض‌ها در محیط کارگری از جمله اعتراض به تأخیر در پرداخت حقوق‌ها و یا واگذاری‌های غلط و فاسد به جا است که باید اقدام شود.

توجه به خواسته‌های منطقی کارگران

محمدی با بیان اینکه توجه به خواسته‌های منطقی کارگران امری مهم است تاکید کرد: هوشیاری و تأثیرناپذیری کارگران از تحریکات بیگانگان، جهاد بزرگ جامعه کارگری بسیار مهم است

وی با تاکید بر ضرورت اشتغال برای همه افزود: در شرکت‌های مستقر در شهرستان نیرو جذب شده است ولی متأسفانه میزان جذب از جوانان شهرستان یا صفر یا قریب به صفر است. ای کاش جوانان منطقه یا استان جذب شده بودند اداره کار و تعاون ورود کنند.

امام جمعه جم با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری شهید جهاد تبیین گفت: هرچه روشنایی و دانایی داریم از معلمان است. نیاز مبرم به مطهری‌های گام دوم انقلاب معلم تراز انقلاب اسلامی داریم.

وی با اشاره به چالش تحمیلی حجاب اضافه کرد: دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده و ما هم باید با برنامه و نقشه وارد شویم؛ کارهای بی‌قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد. مسئولین برنامه داشته باشند.

کد خبر 6089101

دیگر خبرها

  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • صادرات محصولات پتروشیمی یک میلیون تن افزایش یافت