Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ معاون قضایی دادستان کل کشور پس از بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه گفت: شرکت فولاد مبارکه به‌واقع یکی از شاهکار‌ها و عجایب صنعت ایران است.

وی عملکرد مدیریت و کارکنان، به‌کارگیری فناوری‌های به‌روز صنعت فولاد در این شرکت و نظم و انضباط خطوط تولید آن را مایۀ افتخار هر ایرانی دانست.

سعید عمرانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: زمانی که کشور مصمم است از اتکا به اقتصاد نفتی به‌سوی افزایش تولید داخلی و تولید ناخالص ملی حرکت کند، به‌طور قطع وجود بنگاه‌های اقتصادی نظیر فولاد مبارکه بسیار تعیین‌کننده است و کشور ما به داشتن چنین کارخانه‌هایی به‌شدت نیازمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون قضایی دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر در بالا و پایین‌دست فولاد مبارکه به‌طور مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۳۵۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است، اما مطمئنا با اجرای طرح‌های توسعۀ آتی این شرکت، این ارقام بیشتر هم خواهد شد؛ ضمن این‌که به اذعان متخصصان جرم‌شناسی، یکی از عوامل وقوع جرم در جوامع، بیکاری است. به‌یقین انسانی که دارای شغل است به‌خودی‌خود در مسیر زندگی قرار می‌گیرد و می‌تواند از طریق درآمدی که به دست می‌آورد بار معیشتی خانواده را به دوش بکشد. مسلما هر بیکاری را نمی‌توان مجرم و یا حائز شرایط ارتکاب جرم دانست، اما به‌هرحال داشتن شغل و کسب درآمد حلال برای هر فرد، زمینۀ مناسبی برای زندگی شرافتمندانه فراهم می‌کند.

وی چرخش چرخ این صنعت را شاهکار توانمندی متخصصان و جلوه‌ای از مدیریت خوب دانست و گفت: این‌که محصولات این واحد تولیدی قابلیت صادرات به بیشتر بازار‌های جهانی را دارد باعث عزت است؛ ازاین‌رو امیدواریم در سال رونق تولید عملکرد کارکنان فولاد مبارکه بتواند بیش‌ازپیش به منویات مقام عظمای ولایت جامۀ عمل بپوشاند.

سعید عمرانی، ضمن ابراز خرسندی از حضور در فولاد مبارکه و بازدید از خطوط تولید این شرکت، گفت: در مجموعۀ قوۀ قضائیه بر خود لازم می‌دانیم که از قوام و دوام کارخانه‌هایی نظیر فولاد مبارکه حمایت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیرانی که در حورۀ صنعت به تازگی اضافه شده اند حقیقتا تلاش می‌کنند، اظهار داشت: وجود کارخانجاتی نظیر فولاد مبارکه و حتی کوچک‌تر از آن‌هم می‌تواند با اشتغال‌زایی به کاهش میزان جرم و جنایت و اعتیاد کمک کند.

معاون قضایی دادستان کل کشور در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: یکی از ابزار‌های رفتن به‌سوی مدینۀ فاضله و جامعۀ آرمانی و عوامل کاهش جرم، همین ایجاد اشتغال و تولید است.

خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 معاون قضایی دادستانی دادستانی کل کشور فولاد مبارکه فولاد مبارکه اصفهان کارگران فولاد تحریم فولاد صادرات فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد

به گزارش تابناک به نقل از مس‌پرس، متن پیام مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران به مناسبت هفته کار وکارگر به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری:

«رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید، کشور و آحاد مردم ثروتمند می شوند و جیب و دست کارگر پر می شود.»

فرارسیدن هفته کار و کارگر، یادآور تلاش‌ بی‌وقفه و تعهد ارزشمند کارگران ساعی و خدوم در بخش های مختلف و فرصتی مغتنم برای پاسداشت مقام شامخ این قشر زحمتکش و تاکید بر نقش بی بدیل آنان در رونق تولید و اعتلای صنعت ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام کارگری و تبریک این ایام فرخنده، به پاس خدمات ارزنده و تلاش بی وقفه و به تأسی از سیره پیامبر اکرم (ص)، زحمات بی‌بدیل کارگران سخت کوش و جهادگر شرکت ملی صنایع مس ایران را ارج می نهم.

در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، برای تحقق آن باید با هم افزایی و تلاش روز افزون و با تکیه بر همت بلند و اراده استوار کارگران خدوم، زمینه رشد تولید فراهم و بار دیگر پرچم صنعت مس ایران بر بلندای اقتصاد کشور عزیزمان برافراشته شود.

امید است با اتکا به همدلی و پشتکار ستودنی سربازان جهادگر عرصه تولید، هر چه زودتر شاهد بهر‌ برداری از طرح‌های توسعه‌ای و شکوفایی فزاینده صنعت مس در سایه‌سار پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران باشیم. 

با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای تمامی کارگران عزیز

حسین مدرس خیابانی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

دیگر خبرها

  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • افزایش تولید فولاد خام ایران
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش