Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@23:35:16 GMT

بزرگترین صنایع بورسی به لحاظ ارزش معاملات

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۶۲۳۶

بزرگترین صنایع بورسی به لحاظ ارزش معاملات

خبرگزاری آریا - اسامی بزرگترین صنایع بورسی و فرابورسی از نظر ارزش معاملات توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، براساس اعلام مدیریت امور ناشران شرکت سپرده گذاری مرکزی، اوراق تامین مالی با 85هزار و 912میلیارد ریال در پایان شهریور امسال در صدر بزرگترین صنعت بورسی از نظر ارزش معاملات قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به علاوه صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله با 78هزار و 659میلیارد ریال و فلزات اساسی با 53هزار و 247میلیارد ریال در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.
این در حالی است که گروه خودرو و ساخت قطعات، بانک‌ها و موسسات اعتباری، محصولات شیمیایی، مواد و محصولات دارویی، سرمایه گذاری ها، محصولات غذایی و آشامیدنی بجز قند و شکر و استخراج
کانه‌های فلزی در مکان‌های چهارم تا دهم بزرگترین صنایع بورسی و فرابورسی از نظر ارزش معاملات هستند.
به گزارش سنا، فعالیت‌های هنری، سرگرمی و خلاقانه و ابزرار پزشکی، اپتیکی و اندازه‌گیری نیز در رتبه‌های انتهایی این جدول ایستادند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در این مدت مبلغ یک هزار و ۱۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال محصولات چاپی غیر کتاب به کشور‌های آسیای میانه و افغانستان صادر شده است.   بی بی فاطمه حسینی کرمان افزود: در این بازه زمانی در حوزه محصولات چاپی غیر کتاب، مجوز چاپ و صادرات ۷۳۰ هزار کیلوگرم فرآورده‌های چاپی و بسته بندی شامل سلفون، لفاف، پاکت، لیبل، برچسب و پاکت آبمیوه و نیز ۷۸۶ هزار عدد کارتن خالی صادر شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال، ۲۰ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • ارزش صادرات محصولات کشاورزی به ۶.۲ میلیارد دلار رسید
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران