Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@07:14:21 GMT

احتمال بازگشت سید جلال به ترکیب پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۶۳۱۰

احتمال بازگشت سید جلال به ترکیب پرسپولیس

رویداد۲۴ بعد از محرومیت شجاع خلیل‌زاده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به نظر می‌رسید که سیدجلال حسینی در بازی حساس پرسپولیس مقابل شهرخودرو به صورت ثابت کنار کنعانی‌زادگان زوج خط دفاع سرخپوشان را تشکیل دهد، اما این اتفاق در نهایت رخ نداد.

کالدرون این بازیکن را از فهرست سرخپوشان برای این بازی مهم خط زد و ترجیح داد تا از انصاری در قلب خط دفاع استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم پرسپولیس در پایان این بازی که با شکست سرخپوشان به پایان رسید، در واکنش به تصمیم خود گفت: «من شش روز پیش با این بازیکن صحبت کرده‌ام و فکر نمی‌کنم او روز گذشته چنین مصاحبه‌ای کرده باشد. بازیکنی که ۳۶،۳۷ سال سن دارد و دو هفته با تیم تمرین نمی‌کند نمی‌تواند با یک روز تمرین به مسابقه برسد، مگر اینکه مسی باشد. فقط مسی توان این را دارد. بازیکنی که ۳۷ سال سن دارد و دو هفته تمرین نمی‌کند در تیم من نمی‌تواند بازی کند».

این اظهار نظر باعث شد تا شایعاتی مبنی بر عدم اعتقاد سرمربی پرسپولیس نسبت به کاپیتان اول تیم خود به گوش برسد. با این حال سرمربی آرژانتینی سرخپوشان بعد از این مصاحبه در گفت‌وگویی که با حسینی داشت به او گفت: «از صحبت‌های من بد برداشت شده و نه تنها تو بلکه هر بازیکنی بعد از دو هفته مصدومیت باید تمرینات بیشتری انجام دهد که در ترکیب قرار بگیرد.»

حالا از تیم پرسپولیس خبر می‌رسد که کاپیتان این تیم با آغاز دوباره تمرینات، مراحل ویژه‌ای را باید در تمرین سپری کند تا برای بازی مقابل پیکان در هفته هفتم لیگ برتر در آمادگی کامل باشد. با این شرایط به نظر می‌رسد حسینی در این بازی قرار است به صورت ثابت بازی کند و در نبود خلیل‌زاده دوباره در قلب خط دفاعی پرسپولیس قرار بگیرد. منبع: خبر ورزشی خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سید جلال حسینی سید جلال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرسپولیس ترکیب پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۶۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد

به گزارش قدس آنلاین، سرخپوشان پایتخت امروز در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه، بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار ویرا(سرمربی) و سیدجلال حسینی(دستیار) در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های دیگر این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند مصدومان اردوی پرسپولیس بوده و تحت نظر کادر پزشکی آماده بازگشت به میدان هستند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با ۲ دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. تیم فوتبال پرسپولیس فردا در مرحله یک هشتم‌نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۱۵دقیقه به مصاف آلومینیوم می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس