Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: تا زمانی که مازیار ناظمی در وزارت ورزش حضور دارد اجازه نمی‌دهد من مدیرعامل استقلال شوم.

به گزارش مشرق، طی روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد تغییر مدیریتی در باشگاه استقلال مطرح شده و حتی امروز صحبت از بازگشت علی فتح‌الله‌زاده و یا کاظم اولیایی به جمع آبی‌پوشان عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تماس گرفت که وی گفت: هر روز این اخبار می‌آید و می‌رود. از همان روزی که از استقلال جدا شدم در مورد ما صحبت می‌کردند و مثلا عادل شیحی، رابسون، پروپیچ، جباروف و ... در این استقلال جذب شدند ولی اگر دوستان چاره داشتند می‌گفتند این نفرات را که شکایت کرده‌اند فتح‌الله‌زاده به استقلال آورده است اما هیچ کسی الان نمی‌گوید چه کسی این بازیکنان را جذب کرد که باعث شکایت از باشگاه استقلال شدند.

فتح‌الله‌زاده گفت: روزی که فتحی به استقلال آمد در مصاحبه‌ای گفتم این تیم بدهی دارد و اگر کسی می‌خواهد مدیرعاملش شود بداند که باید تمام مشکلات و سختی‌ها را به جان بخرد و اگر قرار است فقط از اسم مدیریت استقلال لذت ببرد خیانت است.

بیشتر بخوانید:

در استقلال چه خبر است؟! واکنش اولیایی به شایعه مدیرعاملی در استقلال مدیرعامل سابق استقلال بالاخره آفتابی شد!

وی گفت:‌ مگر پرسپولیس در این سال‌ها بدهی نداشته است؟‌ من مصاحبه امیررضا خادم را دارم که مسئول دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در وزارتخانه بود.او آن زمان صراحتا گفت استقلال 45 میلیارد و پرسپولیس 75 میلیارد بدهی دارد.اما دیدید که پرسپولیسی‌ها درگیر این صحبت‌ها نشدند و اتفاقا کلی بازیکن و مربی خارجی گرفتند و به قولی مردم را سیاه بدهی‌ها نکردند. ولی در استقلال همه به دنبال این هستند که بگویند  ما بدهی‌ها را پرداخت کردیم و به نوعی از این بهانه‌ها و سیاه کردن‌ها استفاده کنند.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال ادامه داد: امیدوارم اگر این دفعه وزارت به نتیجه رسیده که در باشگاه استقلال تغییراتی ایجاد کند با فکر و تخصص فردی را معرفی کند که زیر کار نماند و بتواند استقلال را از این مرحله عبور دهد. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با او صحبتی پیرامون مدیریت در استقلال شده یا خیر،‌ گفت:‌ با من صحبتی نشده است. تا زمانی که مازیار ناظمی در وزارتخانه حضور دارد او اجازه نمی‌دهد من مدیرعامل استقلال شوم.این آقا (ناظمی) من را خیلی دوست دارد و از طرفی خود وزیر هم به خاطر اینکه معاونانش ناراحت می‌شود من را انتخاب نخواهد کرد ولی امیدوارم این بار انتخابی با وجدان داشته باشند و یک فرد قوی را مدیرعامل استقلال کنند.

وی در پایان تاکید کرد: ان شاالله امشب عازم کربلای معلا خواهم بود و نائب زیاره همه مردم خوب و هواداران خوب استقلال هستم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن فتح الله زاده مازیار ناظمی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر در استقلال ماندنی شد

 مدیرعامل باشگاه استقلال به کارش در جمع آبی پوشان ادامه خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درخواست بازیکنان استقلال خطیر را فراری داد شکایت از صفحات جعلی مدیرعامل استقلال

دیگر خبرها

  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • خطیر در استقلال ماندنی شد