Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد قم، سیف اله فضل‌الهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم درباره افزایش پذیرش دانشجو در این واحد دانشگاهی گفت: مردم تأمین بعد زندگی فردی و اجتماعی فرزندان خود را از طریق آموزش عالی کشور به دانشگاه آزاد اسلامی قم سپرده‌اند و این استقبال نه تنها کار ما را دشوار کرده، بلکه مسئولیت اجتماعی ـ فرهنگی، تلاش و کوشش آموزشی ما را چند برابر افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم اظهار داشت: باید تلاش خود را دوچندان کنیم تا بتوانیم با افزایش کیفیت خدمات آموزشی و ارائه مطلوب خدمات فرهنگی و اجتماعی به دانشجویان به بخشی از این اعتماد خانواده‌ها و مردم استان قم پاسخ دهیم و یقیناً دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند به تعالی همه‌جانبه خود برسد.

فضل‌اللهی تصریح کرد: ثبت‌نام ۳ هزار و ۲۷۰ دانشجوی جدید در مهر ۹۸ در مقایسه با سال‌های قبل رشد تحسین‌برانگیزی داشته که با توجه به ریزش دانشجو در دانشگاه‌های مشابه، برچیده شدن کنکور برای ۸۵ درصد ورودی دانشگاه‌ها، خالی بودن دانشگاه‌های دولتی و وجود بیش از ۳۷ دانشگاه و مرکز آموزش عالی در استان قم که در جذب دانشجو با یکدیگر رقابت می‌کنند، توانسته‌ایم جذب حداکثری دانشجو را برای سال جاری تحصیلی داشته باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم تأکید کرد: این دانشگاه بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری استان قم با جمعیت ۱۳ هزار دانشجو با سابقه ۳۴ سال فعالیت آموزشی با زیرساخت‌های علمی بسیار مناسب اعم از کتابخانه‌های مجهز و آزمایشگاه‌های بی‌نظیر است.

انتهای پیام/

188 / 188 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم سیف اله فضل‌الهی پذیرش دانشجو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پذیرش دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۶۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون کنکور سراسری امروز صبح با رقابت گروه‌های ریاضی و علوم انسانی با حضور ۲۹۲ داوطلب در سروستان برگزار شد.
مزدا معطری افزود: همچنین عصر امروز گروه‌های هنر با ۲۰ شرکت کننده و گروه زبان با ۴۲ داوطلب در این شهرستان به رقابت می‌پردازند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان بیان کرد: کنکور سراسری ، فردا جمعه هفتم اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه تجربی با حضور ۲۲۷ شرکت کننده به پایان می‌رسد.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس ودر فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان