Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بابک قدس صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی تعاونی روستایی سمنان ضمن بیان اینکه طی شش‌ماهه امسال هزار تن انواع بذر در شهر سمنان تولید و فراوری‌شده است، ابراز داشت: از این میزان تاکنون ۴۰۰ تن بذر بین کشاورزان توزیع شد.

وی ضمن بیان اینکه خرید تضمینی مباشرتی محصولات کشاورزی شامل کلزا و شیر در این مدت ۱۲تن  گزارش می‌شود، افزود: از ابتدای سال تاکنون میزان عرضه محصولات کشاورزی در عرف دائم و موقت شهرستان سمنان ۳۰ تن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تعاون روستایی سمنان صدور ۱۸ و تمدید ۹۶ فقره پروانه فعالیت نظام صنفی کشاورزی  را از اقدامات این شبکه در تعاون روستایی عنوان کرد و ابراز داشت: همه تلاش‌ها در اداره تعاون روستایی بر مبنای خدمات‌رسانی هر چه مطلوب‌تر به بهره‌برداران این بخش است.

قدس از توزیع اقلام تنظیم بازار شامل برنج، خرما، شکر، تخم‌مرغ و دفاتر دولتی در ایام ماه مبارک رمضان و مهرماه خبر داد و تصریح کرد: امسال ۶۵۰ تن شکر از طریق اصناف، قنادان و شبکه تعاونی روستایی توزیع‌شده است.

وی همچنین از توزیع  ۲۳۰ هزار لیتر مواد سوختی در مناطق روستایی خبر داد و افزود: در شش‌ماهه نخست سال، ۸۸ تن کود شیمیایی و ۱۲۰۰ تن نهاده‌های دامی در بین کشاورزان و دامداران سمنان تأمین و توزیع‌شده است.

کد خبر 4746270

منبع: مهر

کلیدواژه: تعاونی روستایی سمنان بذر اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین رادیو اربعین استانداری سمنان نیروی انتظامی شهرکرد خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ در این گلخانه ها، انواع صیفی جات، درخت و گل و گیاه پرورش داده و نهال، بوته و محصول آن عرضه می‌شود.

محصولات این گلخانه ها، مشتری‌های مشتاق و ثابت خود را هم دارد.

اکنون در استان گلستان بیش از ۱۰۰ هکتار گلخانه در حال بهره برداری است که ۴ هکتار آن با ۲۱۰ بهره بردار، کوچک مقیاس و خانگی است.

در گلخانه‌های استان گلستان سالانه ۱۳ هزار و ۲۰۰ تُن سبزی، صیفی و میوه، ۱۱ میلیون گلدان گل و ۱۸ میلیون نشا تولید می‌شود.

برنامه ریزی شده است که تا سال ۱۴۰۵ وسعت گلخانه‌ها در استان به ۲۲۰ هکتار برسد و میزان تولید، تا ۲ و نیم برابر افزایش یابد.

افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی، صرفه جویی در مصرف آب، ایجاد اشتغال پایدار و تحقق ارزش افزوده در بخش کشاورزی، از مزایای کشت گلخانه‌ای است.

تسریع و تسهیل در روند صدور مجوز‌ها و پرداخت تسهیلات بانکی تا ۸۰ درصد هزینه‌های طرح، از اقدامات حمایتی و تشویقی جهادکشاورزی برای توسعه کشت گلخانه‌ای است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات
  • با کشت هر گونه محصولات زراعی با آب غیرسالم برخورد می‌شود
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند