Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@03:52:40 GMT

تغییرات تیم ویلموتس نسبت به کی‌روش

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۷۵۰۹

تغییرات تیم ویلموتس نسبت به کی‌روش

بازیکنانی در دوره ویلموتس به پیراهن تیم ملی رسیدند که اگر هنوز کی‌روش روی نیمکت ایران می‌نشست احتمالا باید همچنان چشم‌انتظار می‌ماندند.

به گزارش مشرق، با تغییر سرمربی تیم ملی، چند بازیکن سود کردند و چند بازیکن هم جایگاه‌شان را از دست دادند. اعتمادی که کی‌روش به بازیکنانی مانند دژاگه، ترابی و امیری داشت را ویلموتس ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
حضور فیکس در خط حمله تیم ملی، هدیه‌ای است که ویلموتس به کریم انصاری‌فرد داده است. البته این ممکن نبود مگر با تغییر آرایش تیم ملی. همچنین کی‌روش با درخشش‌های جرقه‌ای و کوتاه مدت بازیکنی را به تیم ملی دعوت نمی‌کرد اما با آمدن ویلموتس و برای شناخت بیشتر، بازیکنانی مانند محبی خیلی زودتر از حد تصور به آرزوی‌شان رسیدند. همچنین در خط دفاع هم بازیکنانی مانند کنعانی‌زادگان و یزدانی جای روزبه چشمی را گرفتند.

تغییر آرایش

تیم ملی در دوران کی‌روش معمولا 3-3-4 بازی می‌کرد. اما ویلموتس در اولین مسابقه‌ای که روی نیمکت ایران نشست، تیم ملی را با سیستم 1-3-2-4 به زمین فرستاد. در دو بازی اخیر هم 2-4-4 بازی کرد. 

کریم انصاری‌فرد

کریم معمولا در آرایش 3-3-4 کی‌روش جزو ترکیب اصلی قرار نمی‌گرفت و اگر هم در ترکیب بود، معمولا به عنوان مهاجم سایه به خط حمله کمک می‌کرد. اما در هر چهار مسابقه زمان ویلموتس در پست اصلی‌اش یعنی مهاجم هدف به بازی رفت.

بیشتر بخوانید:

پایان ویلموتس به روش اشتباه کی‌روش

سود چند بازیکن از شناخت پایین ویلموتس

ویلموتس که هنوز با توانایی‌های فنی بازیکنان به طور کامل آشنا نشده، بعد از هر درخششی آن‌ها را به اردو دعوت می‌کند و محک می‌زند. اتفاقی که شانس حضور در تیم ملی را خیلی زودتر از حد تصور به بازیکنانی مانند محمد محبی، مرتضی منصوری، صادق محرمی، محمد نادری و حتی مهرداد محمدی داد. 

استراتژی متفاوت، بدون استثنا

در دوران سرمربی قبلی، کی‌روش خیلی سخت به تیمش بازیکن جدید تزریق می‌کرد. حتی بازیکنان در دوران مصدومیت هم حمایت سرمربی تیم ملی را پشت‌شان حس می‌کردند و کی‌روش در اردوها از نزدیک شرایط درمانی آ‌ن‌ها را زیر نظر می‌گرفت. اما در دوران ویلموتس حتی سعید عزت‌اللهی و علیرضا جهانبخش هم اگر از شرایط مسابقه به دور باشند، به تیم ملی دعوت نمی‌شوند. حتی اللهیار صیادمنش که پدیده تیم ویلموتس بود هم به این اردو دعوت نشد.

زنگ خطر برای چند ستاره

ضرباهنگ تیم کی‌روش در دست اشکان دژاگه بود. کاپیتانی که حملات را طراحی می‌کرد. اما در اردوی قبلی تیم ملی حتی جزو نفرات دعوت شده نبود و با دو روز تاخیر نامش در لیست قرار گرفت.

وحید امیری هم دیگر بازیکنی است که در تیم کی‌روش جزو نفرات اصلی بود اما بعد از بازی اول، هیچ وقت در ترکیب فیکس ویلموتس قرار نگرفت. مهدی ترابی که در دوران کیروش تا مدت‌ها تعداد گل ملی‌اش از باشگاهی‌اش بیشتر بود هم به این اردو دعوت نشده است.

منبع: وب سایت برنامه نود

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن مارک ویلموتس کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش همشهری آنلاین، با درخواست کادر فنی و موافقت فدراسیون کشتی، محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.

اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس از ۱۷ تا ۲۸ اردیبهشت در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده حسن رنگرز است و حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده او را همراهی می‌کنند.



کد خبر 848183 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • تغییرات دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری اعلام شد
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!