Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@07:08:38 GMT

حمید استیلی همراه خانواده‌اش

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۷۷۹۷

حمید استیلی به همراه خانواده عزیزش در اکران خصوصی «خداحافظ المپیک». اسم فیلم خیلی با اوضاع تیم ملی امید که آقای استیلی سرمربیشه، همخونی داره.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استیلی حمید استیلی تیم ملی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد

آفتاب‌‌نیوز :

حمید مطهری دومین چهره‌ای است که بعد از خداداد عزیزی از جمع اعضای کادرفنی تیم ملی جدا شده است. این بار البته نه خبری از اختلاف نظر بود و نه مصاحبه‌ای در این زمینه انجام شد؛ بلکه مطهری بی سروصدا ترجیح داد از تیم ملی برود و دوباره دستیار یحیی گل‌محمدی شود؛ این بار در تیم تراکتور تبریز.

مشخص نیست اگر قرار به تدوام دستیاری و کمک مربی‌گری بود، چرا مطهری در تیم ملی نماند و با قلعه‌نویی، تجربه حضور در جام جهانی را شریک نشد؟ در تراکتور و دستیاری گل‌محمدی چه نکته‌ای نهفته بود که حمید مطهری ترجیح داد این گونه از تیم ملی ساز جدایی را کوک کند؟ جواب این سوالات با آن‌چه در ادامه این نوشته می‌خوانیم، دیگر یک موضوع پنهان نخواهد بود.

به نظر می‌رسد در ایده تازه مطرح‌شده از سوی باشگاه تراکتور، پیش‌بینی شده در صورت صادر نشدن اجازه مربی‌گری گل‌محمدی، مطهری این تیم را اداره کند و یحیی در حالت کنترل از راه دور باقی بماند. در واقع مطهری تا زمان کسب مجوز مربی‌گری یحیی، نفر اول نیمکت تراکتور خواهد بود.

به همین دلیل او تراکتور را به دلیل آزادی عمل بیشتر انتخاب می‌کند و از تیم ملی می‌رود. هر چه هست این‌که سعید الهویی در تیم ملی، نقش‌آفرینی بیشتری دارد و این انتخاب قلعه‌نویی است. مطهری هم این موضوع را می‌دانست و به همین دلیل جدایی‌اش از تیم ملی با پیشنهادی که از تراکتور رسید، قابل درک است!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر «مجید نوری» در سوئد چه گذشت؟
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر مجید نوری در سوئد چه گذشت؟
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • تماس علی دایی با حمید علیدوستی؛‌ اعلام آمادگی برای کمک به ترانه علیدوستی
  • تماس علی دایی با پدر ترانه علیدوستی