Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@19:41:13 GMT

کلاهبردار فراری به کشور بازگردانده شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۷۸۵۱

رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی از بازداشت زنی کلاهبردار خبر داد که از کشور متواری شده بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار هادی شیرزاد با اعلام خبر بازداشت کلاهبردار فراری توسط پلیس اینترپل، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: زنی به‌اتهام  کلاهبرداری از حدود 15 نفر و صدور چک بلامحل به‌مبلغ 250 میلیارد ریال تحت تعقیب دستگاه قضایی کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس بین‌الملل نایروی انتظامی افزود: این فرد به‌بهانه سرمایه‌گذاری در مسکن و خودرو پس از کلاهبرداری و واگذاری چکهای بلامحل به یکی از کشورهای منطقه گریخت که پلیس بین‌الملل ناجا بلافاصله بر اساس اعلام مقام قضایی ضمن ارتباط با سازمان اینترپل، برای وی درخواست صدور اعلان قرمز کرد.   وی تصریح کرد: اینترپل تهران، پس از ارسال حکم جلب بین‌المللی متهم به کشورهای عضو سازمان اینترپل توانست با استفاده از ردیابی‌های ویژه و کمتر از دو ماه محل اختفای وی را شناسایی کند.   این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده با مقامات کشور محل اختفای متهم، فرد کلاهبردار دستگیر، از طریق یکی از مرزها به کشور انتقال داده برای رسیدگی به پرونده وی به مراجع قضائی تحویل شد.   منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: در نخستین روز‌های فروردین ماه سال جاری، گزارشی از وقوع قتل جوانی ۲۲ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان محلات به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

سرهنگ چهری افزود: بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان محلات به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در روند بررسی‌های اولیه مشخص شد که جوان ۲۲ ساله بر اثر جراحات ناشی از ضربات شی سخت به قتل رسیده است.
او با اشاره به اینکه در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که فرد ضارب یکی از دوستان مقتول بوده است که بلافاصله بعد از ارتکاب قتل از محل متواری می‌شود، گفت: با شناسایی قاتل، بلافاصله تحقیقات تخصصی برای مشخص شدن مخفیگاه او آغاز شد.
 رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی  افزود: قاتل پس از گذشت چند روز و چندین بار جابجایی در مخفیگاه‌های مختلف توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ چهری با اشاره به تحقیقات تخصصی انجام شده توسط کارآگاهان گفت: متهم که مردی ۴۴ ساله است با اعتراف به قتل انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.
او افزود: با تکمیل تحقیقات پلیس، قاتل برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • تونل فراری که زندانی ها را مستقیم به مقر پلیس برد! | تصاویر
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه