Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@21:45:56 GMT

کشف سوخت قاچاق و ۲۰ کیلوگرم ماده مخدرگل در همدان

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۷۸۷۶

کشف سوخت قاچاق و ۲۰ کیلوگرم ماده مخدرگل در همدان

کامرانی صالح ، از کشف ۲۶ هزار ليتر گازوئيل قاچاق و فاقد مجوز و انهدام باند تهیه و توزیع ۲۰ کیلو گرم ماده مخدر گل در همدان خبر داد.

سردار "بخشعلی کامرانی صالح"، در تشريح  کشف سوخت قاچاق  به خبرنگار شبستان گفت: در پي گزارشات مردمي مبني بر وجود يک تانکر سوخت قاچاق در زمين هاي کشاورزي یکی از روستاهای شهر همدان، بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع در بازدید ماموران از این محل، يک تانکر حامل 26 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز که به طرز ماهرانه اي در زير زمين کشاورزي مخفیانه دپو شده بود کشف شد.

 

سردار کامرانی صالح بیان کرد: پس از حضور کارشناسان شرکت نفت با استفاده از دستگاه کف کش، گازوئيل موجود به تانکرهاي شرکت نفت منتقل شد.

 

فرمانده انتظامي استان در پايان با اشاره به این که تلاش براي شناسايي مالک زمين کشاورزي و متهمان اين پرونده ادامه دارد، گفت: پليس با تمام توان و به کارگيري حداکثري امکانات خود با پديده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نيز مي توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمينه قاچاق کالا با شماره تلفن 110 به پليس گزارش دهند.

 

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر گل در همدان /کشف 20 کیلوگرم مخدرگل

 

سردار کامرانی صالح  همچنین گفت: کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق شدند در 24 ساعت گذشته یک باند 4 نفره که اقدام به تهیه و توزیع ماده مخدر گل می کردند را در شهرهمدان شناسایی ودستگیر کنند.

 

وی افزود: اعضای این باند مقدار20 کیلو مواد مخدر گل را برای توزیع در مناطق مختلف کشورآماده کرده بودند که با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران، مواد مخدر کشف و اعضای 4 نفره آن شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی استان در خاتمه با اشاره به تخریب بالای ماده مخدر گل نسبت به دیگر مخدرها به جوانا ن وخانواده ها هشدار داد که نسبت به آسیب های مواد مخدر توجه کافی داشته باشند و هرگونه موارد مشکوک در این خصوص را به پلیس 110 گزارش کنند.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی کانون های مساجد حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه استان ایلام شیراز کشف سوخت قاچاق استان همدان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی خرم آبادگفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مآموران انتظامی اين شهرستان پس از شناسایی با هماهنگی قضایی ۱۱ سوداگر مرگ را دستگير  کردند.
وی گفت:در بازرسی از مخفيگاه این سوداگر مرگ هشت کيلو و ۱۰۹ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف ، ۲۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحويل مراکز ترک اعتياد شدند.

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!