Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، بهبود روحیه سرمایه‌گذاران که به دنبال اعلام نتیجه مذاکرات تجاری رده‌بالای آمریکا و چین در پایان هفته گذشته رقم خورد، موجب شد امروز سهام منطقه آسیا و اقیانوسیه جهش کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، اما آن‌چه امروز باعث شد رشد سهام آسیایی محدود شود این بود که انتشار داده‌های جدید نشان داد اقتصاد چین در ماه سپتامبر کمتر از آن‌چه انتظار می‌رفت رشد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر خزانه‌داری آمریکا، استیون منوچین، جمعه گذشته اعلام کرد که افزایش تعرفه‌های ۲۵۰ میلیارد دلار از کالاهای چینی به ۲۵ درصد، که قرار بود در ۱۵ اکتبر اجرایی شود، فعلا انجام نخواهد شد.

امروز بازارهای ژاپن به علت تعطیلات رسمی، بسته هستند.  

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن ۱.۱ درصد جهش کرد.  

شانگهای با جهشی ۱.۱۵ درصدی  مواجه شد و هانگ‌سنگ هنگ‌کنگ ۰.۹۰ درصد رشد کرد.  

ای‌اس‌اکس استرالیا ۰.۵۴ درصد بالا آمد، در حالی که کوسپی کره‌جنوبی ۱.۱۱ درصد جهش کرد.  

در بازار ارز، یوآن چین ۰.۳۴ درصد در برابر دلار آمریکا رشد کرد و به نرخ برابری ۷.۰۶۲۳ رسید.

ین ژاپن هم ۰.۱۶ درصد در برابر دلار تقویت شد و به نرخ برابری ۱۰۸.۲۲ واحد رسید. 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: چین سهام آمریکا توافق تجاری سهام آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد ژاپن دست پُر آمد

آمارها نشان داد که تولید کارخانه ژاپن در مارس ۳.۸ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت و این در مقابل میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۳.۵ درصدی بود.

به گزارش ایسنا، تولیدکنندگانی که وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن مورد بررسی قرار داد، انتظار دارند که تولید فصلی تعدیل شده در آوریل ۴.۱ درصد افزایش یابد و در ماه می ۴.۴ درصد افزایش یابد.

داده‌های جداگانه نشان می‌دهد که فروش خرده فروشی ژاپن در ماه مارس نسبت به سال قبل ۱.۲ درصد افزایش یافته است و این نتیجه پایین‌تر از میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۲.۲ درصدی بود اما بیست و پنجمین ماه متوالی رشد را نشان داد.

طبق گزارش رویترز، داده‌ها نشان می‌دهد که خرده فروشی در ماه مارس ۱.۲ درصد در مقایسه با ماه قبل، کاهش یافته است که پس از افزایش ۱.۷ درصدی در فوریه است.

دیگر خبرها

  • توافق ۲۴ میلیون دلاری هیئت تجاری افغانستان در ازبکستان
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ |برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد
  • نرخ بیکاری ژاپن منحرف شد
  • بنزین برای پنجمین بار در اسرائیل گران شد
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • نرخ ارز امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ |برنت ۸۸ دلار و ۳۳ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • توافق سازش عربستان با اسرائیل در نقاط پایانی خود قرار دارد