Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران در روز دهم رقابت‌های جام جهانی مقابل ایتالیا با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

سعید معروف در نشست خبری بعد از بازی گفت: فکر می کنم تماشاگران حاضر در سالن از تماشای این بازی لذت بردند چون هر دو تیم برای هر امتیاز جنگنده بازی کردند.

وی افزود: در ست دوم آنها شانس داشتند که برنده باشند اما این شانس را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ست سوم ما می توانستیم برنده شویم و پیروز بازی باشیم اما این فرصت از دست رفت. سپس ایتالیا سرویس های قدرتمند و دریافت های بهتری داشت و بهتر از سه ست نخست ظاهر شد. در ست پنجم نتیجه ۱۵ بر ۱۳ شد. هیچ چیزی برای گفتن وجود ندارد جز اینکه مبارزه خوبی بود.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران یادآور شد: بازی دهم هم به ست پنجم کشیده شد. ما خیلی خسته هستیم و بازیکنان زیادی روی نیمکت نداریم که به تیم کمک کنند. مهم این است که تلاش کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. امروز به اندازه کافی خوش شانس نبودیم ولی راضی هستیم.

کد خبر 4746533 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران سعید معروف تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران جام جهانی والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال تیم فوتبال امید ایران تیم ملی فوتبال کامبوج کشتی آزاد مارک ویلموتس کشتی فرنگی تیم گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.

تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع ۴ تیم برتر مسابقات بازماند.

کد خبر 6088874

دیگر خبرها

  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم