Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویلموتس: باید مقابل بحرین صبور باشیم/ فلسفه‌مان کسب حداکثر امتیازات ممکن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بحرین تیم ملی ایران صعود به جام جهانی فلسفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید

دیدار نیمه تمام اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ جالوروسی به پایان رسید. رم با این سه امتیاز ارزشمند، ۵۸ امتیازی شد و امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را زنده نگه داشت.

رم در ۱۳ بازی تحت هدایت ده روسی در‌ سری آ به ۲۹ امتیاز رسیده است. (۹ برد، ۲ تساوی و ۲ باخت) امتیازات او با ۷ بازی کمتر نسبت به مورینیو در فصل جاری سری آ برابر شد. رمی ها با مورینیو در ۲۰ بازی سری آ فقط ۲۹ امتیاز دشت کرده بودند. به نقل از رمانیوز، ده روسی در این مورد گفت:

این مقایسه ها، آخرین چیزی است که توجه من را جلب می کند. آنچه اهمیت داشت، بازگشت رم به کورس سهمیه بود. به نظرم نقش مربی در بازی امروز بسیار ناچیز بود. وقتی ۲۰ دقیقه بازی در پیش دارید، این بازیکنان هستند که نتیجه را رقم می زنند. رم با مورینیو هم مقابل اودینزه برنده می شد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • سه نکته برای آموختن درباره صبر و عدم صبر از غزالی
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد