Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس بین الملل ناجا، از شناسایی و دستگیری یک زن متهم به کلاهبرداری به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش شریان نیوز،سردار هادی شیرزاد، گفت: زنی، به اتهام کلاهبرداری از حدود ۱۵ نفر از شهروندان و صدور چک بلامحل به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال تحت تعقیب دستگاه قضائی کشور قرار گرفت.

وی افزود: این فرد به بهانه سرمایه گذاری در مسکن و خودرو پس از کلاهبرداری و واگذاری چک های بلامحل به یکی از کشورهای منطقه گریخت که پلیس بین الملل ناجا بلافاصله بر اساس اعلام مقام قضائی ضمن ارتباط با سازمان اینترپل، برای وی درخواست صدور اعلان قرمز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس بین الملل ناجا تصریح کرد: اینترپل تهران، پس از ارسال حکم جلب بین المللی متهم به کشورهای عضو سازمان اینترپل توانست با استفاده از ردیابی‌های ویژه کمتر از دو ماه محل اختفای وی را شناسایی کند. 

وی تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده با مقامات کشور محل اختفای متهم، فرد کلاهبردار دستگیر و از طریق یکی از مرزها به کشور انتقال و جهت رسیدگی به پرونده وی به مراجع قضائی تحویل شد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، دو رأس بزغاله که توسط افراد بومی و بدلیل نا آشنا بودن با حیات وحش و همچنین آگاه نبودن نسبت به رفتار‌های حیات وحش از محل زندگی خود جدا و جهت مراقبت و نگهداری به اداره محیط زیست شهرستان‌های دالاهو و سرپل ذهاب تحویل شد .
سرپرست محیط زیست دالاهو عنوان کرد : شهرستان دالاهو بعلت داشتن شرایط مطلوب برای حیات وحش و حمایت مردم شهرستان در سال‌های اخیرحیات وحش شهرستان رشد خوبی داشته و جمعیت حیات وحش در این شهرستان رشد قابل قبولی دارد .

دیگر خبرها

  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • پلیس در تعقیب همدست ال چاپو | سلطان مواد مخدر اکوادور چه کسی است؟