Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جام جهانی 2018 تیم ملی ایران در گروه مرگ با تیم های قدرتمند پرتغال، اسپانیا و مراکش به رقابت پرداخت و سرانجام علیرغم نمایش های قابل قبول موفق به صعود از گروه خود نشد، اما سرنوشت متفاوتی برای بازیکنانی که توسط کارلوس کیروش برگزیده شده و با لباس تیم ملی کشورمان در این رقابت ها به میدان رفتند، رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری - سرنوشت متفاوتی برای بازیکنانی که تحت هدایت کارلوس کیروش در تیم ملی مشغول بازی بودند، شاهد بودیم.

تعدادی از این بازیکنان مانند علیرضا بیرانوند، وحید امیری، امید ابراهیمی و امثالهم به عنوان قهرمانان ملی به میهن بازگشتند، اما هواداران با تمام بازیکنان تیم ملی به این اندازه مهربان نبودند، به عنوان مثال مهدی طارمی به دلیل از دست دادن آخرین موقعیت ایران برای صعود از گروه در مقابل پرتغال، مورد هجمه زیادی از انتقادات قرار گرفت.

اما بدون شک بیشترین انتقادات و گاهاً توهین ها متوجه مهاجم نوک تیم ملی، یعنی سردار آزمون بود. آزمون که از حدود یک سال قبل از فرم خوب خود فاصله داشت، در این مسابقات به عنوان تک مهاجم ایران در تاکتیک های دفاعی کیروش کار مشکلی را پیش رو داشت و در پایان جام جهانی را بدون موفقیت به اتمام رساند و مورد سخت‌ترین انتقادات قرار گرفت. شرایط برای آزمون به گونه‌ای پیش رفت که منجر به خداحافظی(موقت) او از تیم ملی ایران شد.

اما پس از جام جهانی و با آغاز فصل 2018/19 سردار آزمون بهترین دوران خود در اروپا و لیگ روسیه را سپری کرده و پس از نیم فصل در یک انتقال موفق از تیم روبین کازان به زنیت سن‌پترزبورگ پیوست و علاوه بر قهرمانی در لیگ روسیه به همراه زنیت و حضور مستمر در نوک پیکان حمله این تیم، حضور موفقی در لیگ اروپا (فصل 2018/19) و لیگ قهرمانان اروپا در فصل فعلی (2019/20) داشته است.

در ادامه مقاله به بررسی آمار سردار آزمون از فصل 2013/14 تا به امروز در فوتبال اروپا پرداخته و پیشرفت او پس از ناکامی در جام جهانی 2018 را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

فصل تعداد بازی گل

پاس گل

2013/14 17 5

3

2014/15 27 6

1

2015/16 24 9

3

2016/17 41 12

3

2017/18 28 5

6

2018/19 33 17

7

2019/20 14 (تا پایان هفته 12) 7

3

سردار آزمون در 5 فصل از سال 2013 تا 2018 که برای دو تیم روبین کازان و روستوف در لیگ روسیه به میدان رفته بود، و به طور میانگین هر 352 دقیقه موفق به گلزنی شده بود. که البته این آمار در 2 فصل قبل از جام جهانی 2018 بدتر نیز شده بود به طور میانگین به 405 دقیقه انتظار برای هر گل رسیده بود، و بدترین رکورد او در این زمینه مربوط به فصل قبل از جام جهانی، یعنی فصل 2017/18 بود که با لباس تیم روبین کازان هر 504 دقیقه یکبار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده بود.

اما این آمار پس از جام جهانی و در فصول 2018/19 و 2019/20 بسیار بهتر شده است، آمار گلزنی او در این مدت به 176 دقیقه برای هر گل بهبود یافته و فصل گذشته را به عنوان دومین گلزن برتر لیگ روسیه به پایان رساند.

با ادامه حضور مستمر سردار در یکی از بهترین تیم های لیگ روسیه که به عنوان قهرمانی فصل قبل مسابقات دست یافته بود، امکان درخشش در لیگ قهرمانان اروپا برای او فراهم شد. پس از گذشت دو هفته از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، سردار آزمون موفق به گلزنی در هر دو دیدار شده است و با توجه به حضور زنیت در سید یک و قرعه مناسب از شانس خوبی برای صعود برخوردار است و شاید پس از چندین سال شاهد درخشش یک بازیکن ایرانی در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا باشیم.

همچنین درخشش آزمون پس از جام جهانی در بازی های ملی نیز ادامه داشته است، او که در سال 2018 میلادی در 3 بازی تنها یک بار دروازه حریفان را باز کرده بود، با هت تریک خود در مقابل کامبوج به آمار خیره کننده 8 گل در 8 بازی ملی در سال 2019 میلادی دست یافته است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ امجدیان گفت: در استان کرمانشاه ۲۷ نقطه حادثه خیز وجود دارد که ۱۲ نقطه آن در شهر کرمانشاه است.

جانشین پلیس راهور استان کرمانشاه افزود: بی توجهی عابران پیاده بیشترین علت مرگ و میر در تصادفات درون شهری کرمانشاه بوده است.

وی همچنین مجموع جانباختگان حوادث ترافیکی سال گذشته در استان را  ۱۳۳ نفر عنوان کرد و افزود: این آمار نسبت به مشابه سال گذشته  ۱۶ درصد رشد داشته است.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • گل برونو فرناندز به شفیلدیونایتد از روی نقطه پنالتی (منچستریونایتد 2-2 شفیلدیونایتد)
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • نقدینگی تا کجا رشد خواهد کرد؟
  • ایران قدرتی منطقه‌ای است که به تدریج به قدرت جهانی تبدیل خواهد شد
  • نفرت از صهیونیست‌ها به نقطه پایان این رژیم کودک‌کُش تبدیل خواهدشد
  • نفرتی که امروز نسبت به صهیونیست‌ها ایجاد شده، تبدیل به نقطه پایان این رژیم کودک‌کش خواهد شد
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • اقتصاد جهانی در نقطه عطف قرار دارد
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه