Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@04:18:43 GMT

رییسی: ترکیه هرچه سریعتر به مرز‌های خود برگردد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۸۸۱۲

رئیس قوه قضائیه گفت: کشته شدن مردم در منطقه به هیچ وجه قابل تحمل نیست و کشور ترکیه باید هرچه سریعتر به مرز‌های خود بازگردد. او ادامه داد: با هر گویشی که باشد چه سوری، کرد و ترک و عرب، تفاوتی ندارد کشته شدن مردم مسلمان در منطقه قابل قبول نیست و امیدواریم دولت ترکیه سریعاً به مرز‌های بین‌المللی برگردد و این وضعیت خاتمه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش فارس رئیس قوه قضائیه گفت: کشته شدن مردم در منطقه به هیچ وجه قابل تحمل نیست و کشور ترکیه باید هرچه سریعتر به مرز‌های خود بازگردد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در جلسه مسئولان عالی قضایی گفت: حرکت ترکیه در ورود به خاک سوریه عوارض بسیاری در پیش دارد که امروز از دید هیچ کسی در عالم پنهان نیست و ادامه این وضعیت آوارگی مردم مسلمان را به دنبال دارد. بیش از ۴۰۰ هزار مردم منطقه آواره خواهند شد خصوصاً در آستانه فصل زمستان مناطق ترکیه و سوریه در آن منطقه مردم به شدت به زحمت می‌افتند، زن و بچه مردم و گزارش‌هایی که ما می‌شنویم دلخراش است. این آوارگی مردم مسلمان به هیچ عنوان قابل تحمل برای هیچ شنونده و بیننده‌ای نیست.

وی ادامه داد: دوم اینکه تنفسی که داعش در منطقه پیدا می‌کند این هم جریانی دست ساخته آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها که بزرگترین جنایت را در منطقه مرتکب شدند و دستشان به خون مردم منطقه آلوده است دوباره تنفسی خواهند کرد و یک تجدید شرایطی پیدا خواهند کرد و دست به جنایت خواهند زد.

رئیسی گفت: این هم بر کسی پوشیده نیست این تنفسی که داعشی‌ها ممکن است در این جریان پیدا می‌کنند و گزارش‌هایی که می‌رسند این است که داعش دو مرتبه جان می‌گیرد این هم از عوارض حرکت ترکیه است که قابل تحمل نیست و از همه این‌ها بدتر این کشته‌هایی است که در این میدان مردم مسلمان به خاک و خون کشیده می‌شوند. کشته شدن مردم مسلمان در منطقه که به هیچ عنوان قابل تحمل بر کسی نیست.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: با هر گویشی که باشد چه سوری، کرد و ترک و عرب، تفاوتی ندارد کشته شدن مردم مسلمان در منطقه قابل قبول نیست و امیدواریم دولت ترکیه سریعاً به مرز‌های بین‌المللی برگردد و این وضعیت خاتمه پیدا کند.

وی افزود: این بخشی از عوارضی است که در منطقه ایجاد کرده است و دست‌های پشت پرده هم در بعضی از موضع‌گیری‌ها مثل جریانی که آمریکایی‌ها دنبال می‌کنند که من به آن‌ها اشاره نمی‌کنم، ولی اجمالاً آنچه که در عقب‌نشینی آمریکایی‌ها و میدان باز کردن برای حضور ترک‌ها قابل توجه است که نمی‌شود از آن غافل بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال تابناک رییسی ترکیه پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، دیروز (۴ اردیبهشت) تهران روز بارانی را پشت سر گذاشت و میانگین آلاینده شاخص هوای پایتخت (ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون) طی ۲ ساعت گذشته، عدد ۷۶ را نشان می دهد که بیانگر کیفیت مطلوب است. البته اکنون شاخص هوا با میانگین ۸۶ وضعیت قابل قبول را نشان می دهد. همچنین اکنون ۱۸ ایستگاه زرد (قابل قبول) و ۵ ایستگاه هم نارنجی (ناسالم) هستند.

شاخص کیفیت هوا(AQI) صفر تا ۵۰ هوا پاک ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول(سالم) یا متوسط ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم ۳۰۱ تا ۵۰۰ هوا خطرناک

کد خبر 846850 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران تهران شركت كنترل كيفيت هواى تهران

دیگر خبرها

  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • آل اسحاق : شوک سیاسی جدید رخ ندهد، احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد
  • شوک سیاسی جدید رخ ندهد، احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد
  • دیدار مردم جنوب غرب تهران با رییسی (عکس)
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • اردوغان: روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • (تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید