Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس کربلا در اطلاعیه ای شایعات منتشر شده در خصوص انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در کربلا را بشدت تکذیب کرد و گفت که با کسانی که قصد مخدوش کردن فضای اربعینی را دارند با مشت آهنین برخورد خواهد شد. 

در خبری دیگر سخنگوی وزارت کشور عراق تایید کرد که یک انفجار در مرکز خنثی سازی بمب ها و بسته های انفجاری در منطقه الجعاره در شهرستان المدائن در جنوب شرق بغداد پایتخت عراق، ۱۲ نیروی پلیس از جمله یک افسر را زخمی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرتیپ "سعد معن" گفت که تحقیق درباره علت این حادثه آغاز  شده است.

در چند ماه گذشته موارد متعددی از انفجارهای مشکوک در انبارهای مهمات الحشد الشعبی عراق رخ داد که بعدا - بر اساس گزارش منابع عراقی - مشخص شد کار رژیم صهیونیستی و با اطلاع و یا حتی همکاری نیروهای آمریکایی مستقر در عراق رخ داده است. 

پس از بحث و جدال بسیار، سرانجام گزارش رسمی دفتر نخست وزیری تایید کرده که این حملات کار  رژیم صهیونیستی بده است. /

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تروریسم اربعین حسینی کربلای معلی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس گزارش داد که حادثه دریایی جدیدی در جنوب غرب عدن به وقوع پیوسته است.

در بیانیه سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس آمده است: گزارش‌هایی را درباره وقوع یک حادثه دریایی در فاصله ۱۵ مایل دریایی از جنوب غرب عدن دریافت کرده‌ایم.

این سازمان انگلیسی تصریح کرد که در حال انجام تحقیقات درباره این حادثه دریایی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه امنیتی در جنوب یمن
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل + فیلم