Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاهی با عنوان « دایره زندگی» از آثار نقاشیخط و تایپوگرافی « محمد رضا عدل دوست» در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، در این نمایشگاه شامل 24 نقشایخط و 12 کار تایپوگرافی با اشعاری از مولانا در معرض دید عموم علاقمندان قرار گرفته است.

»محمدرضا عدل دوست» متولد سال 1349 شمسی در ارومیه است و هنر خوشنویسی را زیر نظر اساتید بنام کشور همچون « امیراحمد فلسفی» فرار گرفته است و برای ادامه با « محمد حیدری » و سپس نقاشی را زیر نظر « حسین کاشیان» فرا گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این هنرمند نامی کشورمان دارای درجه فوق ممتاز در رشته خوشنویسی است و آخرین نمایشگاه از « محمدرضا عدل دوست» در سال 1379 شاهد بوده ایم.

 

وی در گفتگو با خبرنگار شبستان می گویدک هدف از برکزاری این نمایشگاه تحقق جمله معروف « آنچه نادیدنی است آن بینی » است.

 

وی ادامه داد: بیان نامه این نمایشگاه را « زندگی به همین مقدار است» در نظر گرفته ایم تا مردم را با زندگی با کیفیت، ساده و یبک بال تشویق نماییم.

 

این هنرمند خاطر نشان کرد: آثار نقاشیخط این نمایشگاه با بوم های هلندی و رنگ های آمستردام و با ماندگاری بالا و آثار تایپوگرافی با ماژیک ژاپنی « تات» و « کری تو کالر » کار شده است.

 

گفتنی است برگزاری کارگاه های تخصصی در حوزه نقاشیخط و تایپوگرافی در روز های ( 23 و 30 مهر ) توسط این هنرمند از برنامه های جنبی نمایشگاه مذکور می باشد.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین زائران اربعین حسینی شیراز کانون های مساجد مسجد یادروز حافظ حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ نقاشیخط حوزه هنری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد

نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در عرصه تولیدات دستی و کشاورزی در سنندج برپا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌اله موسوی پیش‌از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: دو برنامه بزرگ در استان کردستان در حال برگزاری است که یکی از آن‌ها، برپایی نمایشگاه طرح خود اتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی استان کردستان است که عصر امروز در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج افتتاح و به مدت سه روز دایر می‌شود.

وی گفت: دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه، تولیدات کشاورزی و دستی خود مبنی بر محصولات بومی، را در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقمندان قرار داده‌اند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان افزود: این نمایشگاه با هدف ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم برپا شده است.

وی با بیان اینکه در بحث گرایش به شاخه نظری در استان وضعیت مطلوبی نداریم تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو میز به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها برپا و به سوالات دانش‌آموزان و خانواده‌ها پاسخ داده خواهد شد.

موسوی همچنین به برپایی غرفه هوش مصنوعی و آموزش‌های دیجیتال اشاره و اظهار کرد: این غرفه نیز زمینه توانمندی دانش‌آموزان را در عرصه دیجیتالی به نمایش می‌گذارد و امیدواریم مورد بازدید خانواده‌ها قرار بگیرد.

معاون آموزش و پرورش کردستان از برگزاری همایش کشوری مدیران مدارس شبانه‌روزی دوره دوم متوسطه نظری در استان خبر داد و اظهار کرد: این همایش به مدت سه روز با حضور مدیرانی از وزارتخانه در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم؛ نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی استان از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت 3 ظهر تا 10 شب در معرض بازید مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • «نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • یک شوی نمایشگاهی در اصفهان با فاجعه اشتباه گرفته شد
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود