Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه بادران تهران از داور بازی با آلومینیوم اراک شکایت کرد. ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های بادران و آلومینیوم اراک در هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در دیداری حساس به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان محمود فکری با یک گل میزبان خود را شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان و کادرفنی بادران بعد از این باخت به شدت از عملکرد داور انتقاد کردند. بادرانی‌ها همچنین با پخش تصاویری، به اشتباهات علی‌اصغر مومنی اشاره کرده و معتقد بودند که دو پنالتی مسلم (هند میثم مجیدی و خطا روی پاکقدم) گرفته نشد و گل آلومینیوم هم به دلیل خطای هند بازیکن حریف باید مردود اعلام می‌شد.

بادرانی‌ها چند هفته پیش هم از کیوان علی‌محمدی داور دیدار با آرمان گهر شکایت کردند و کمیته داوران هم این داور را به دلیل اشتباه مسلم در اعلام پنالتی به سود آرمان‌گهر محروم کرد. حالا باشگاه بادران از مومنی هم به صورت رسمی شکایت کرد و قرار است فیلم این بازی توسط کمیته چهار نفره بازبینی مسابقات در کمیته داوران مورد بررسی قرار بگیرد.

کاظمی: تکلیف امتیازهایی که با اشتباه داور از دست می‌دهیم چه می‌شود؟/ یک بار از این اشتباهات سود نبردیم

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال بادران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال بادران تیم فوتبال بادران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور بازی ایران و هنگ کنگ مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ روز پنج‌شنبه ۱۷ خردادماه ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می‌شود.

با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) داوری از کشور عمان این بازی را قضاوت می‌کند.

داور: قاسم مطر علی

کمک اول: ناصر سلیم عبدالله

کمک دوم: حامد طالب سیف

داور چهارم: یحیی احمد ابراهیم

ناظر داوری: لی جی یونگ از کره جنوبی

نماینده مسابقه: اوتای کنیا از ژاپن

انتهای پیام/

کد خبر: 1229930 برچسب‌ها ایران

دیگر خبرها

  • داور بازی ایران و هنگ کنگ مشخص شد
  • قریشی: داور با چه توجیهی روزبه‌چشمی را اخراج نکرد؟!
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم + فیلم
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • پیکان صفر - آلومینیوم یک/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر