Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین – فاطمه اکبرخانی؛ محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین با اشاره به روند کاهش قیمت طلا و سکه اظهار کرد: در حال حاضر حباب سکه به منفی 60هزار تومان رسیده و یعنی سکه 60هزار تومان از قیمت جهانی ارزان‌تر فروخته می‌شود.

بر این اساس، قیمت طلای 18عیار در بازار طلای امروز گرمی 405هزار تومان است که بهای طلا نسبت به معاملات هفته گذشته گرمی 4هزار تومان کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قیمت سکه نیز نسبت به هفته گذشته حدود 60هزار تومان ارزان شده و قیمت سکه در بازار امروز سه میلیون و 960هزار تومان است.

این فعال صنفی دلیل بروز این اتفاق را کاهش تقاضا و گرایش سرمایه مردم به سایر بازار‌ها دانست و افزود: همچنین هر گرم طلای 18عیار نیز حدود 5هزار تومان پایین‌تر از قیمت جهانی در ایران معامله می‌شود که این ریزش قیمت طلا اتفاق خوبی نیست و نتایج بدی به همراه دارد.

کشتی‌آرای تصریح کرد: ارزان‌شدن قیمت طلا و سکه در بازار داخل نسبت به نرخ جهانی احتمال قاچاق طلا و سکه به خارج را بیشتر خواهد کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت سکه سکه قیمت طلا بازار طلا حباب سکه قیمت سکه امامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۲۲ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۴۱ میلیون و ۴۰۷ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۲۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۳۸ میلیون تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۵۶ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۳۹۴ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر ۲ هزار و ۳۰۱ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • نزول قیمت سکه و طلا در بازار تهران
  • از خرداد ماه، قیمت حبوبات کاهش می‌یابد
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • قیمت حبوبات از خرداد کاهشی می‌شود
  • قیمت‌های جهانی مواد غذایی به کدام سو می‌رود؟
  • پیش‌بینی جالب درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • افزایش قیمت جهانی موادغذایی