Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@08:53:28 GMT

تاسیس شرکت برای سرقت

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۹۰۰۰

آفتاب‌‌نیوز :

چند روز پیش زن و مرد جوانی با حضور در کلانتری شهرزیبا اعلام کردند که برای نظافت منزل‌شان با یک شرکت خدماتی تماس گرفته‌ و این شرکت یک نظافتچی زن حدود ۳۵ ساله را به خانه‌شان فرستاده است، اما مدتی بعد اقدام به مسموم و بیهوش کردن صاحبخانه با آبمیوه مسموم کرده و اموال گران‌بهای موجود در خانه به ارزش بیش از ۷۰ میلیون تومان را به سرقت برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زن صاحبخانه نیز حدود ۴۸ ساعت بیهوش بوده و پس از آن برای شکایت به کلانتری مراجعه کرده است.

با توجه به اظهارات زن و مرد جوان تیمی از ماموران عملیات کلانتری رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داده و برای دستگیری این زن وارد عمل شدند که در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد شرکتی که اقدام به درخواست نظافتچی از آن کرده بودند، صوری است.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه روز گذشته مردی با یکی از شکات تماس گرفته و ادعا کرد که فردی یک دستگاه تلفن همراه را برای فروش به نزد وی آورده اما با توجه به اینکه به رفتار فروشنده مشکوک شده است، با تعدادی از شماره‌های داخل گوشی تماس گرفته تا از سرقتی نبودن آن مطمئن شود. با کسب این اطلاعات ماموران هماهنگی‌های لازم را با فرد موبایل فروش انجام داد و زمانی که فروشنده برای دریافت پول گوشی به مغازه موبایل فروشی رفت، ماموران اقدام به دستگیری و انتقال این فرد به کلانتری کردند.

با دستگیری متهم، این فرد تحت بازجویی قرار گرفته و اقرار کرد که به همراه همسرش اقدام به تاسیس یک شرکت صوری خدمات منزل کرده و به شیوه بیهوشی اقدام به سرقت از خانه این فرد کرده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که ماموران همسر این فرد را نیز دستگیر کرده و پس از تشکیل پرونده اولیه برای هر دو متهم، این افراد با دستور قضایی برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه پلیس آگاهی شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سرقت خدمات نظافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا از خبر روز شنبه خبرگزاری پلیس، سرهنگ" نورمحمدی" با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گل‌ها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله ور می‌شود که ماموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می‌شود.

سرهنگ نورمحمدی خاطرنشان کرد: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

شهرستان ملادر در غرب استان تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • ۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد
  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات