Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت علمی و فناوری رییس جمهور امکان یک سفر علمی پژوهشی به کشور فرانسه را برای علاقه‌مندان به صنعت عطر سازی فراهم کرده است. به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در راستای بهره‌مند شدن از تجربیات جوامع علمی و پیشتاز در صنعت فرآوری گل‌های معطر، سفری علمی پژوهشی برای فعالان و متخصصین گیاهان دارویی و معطر کشور به مراکز اسانس و عطر سازی کشور فرانسه برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازدید از مراکز مهم صنعت عطر و اسانس فرانسه، بازدید از شهر گرس (پایتخت عطر جهان)، بازدید از موزه‌های مرتبط با صنعت عطر و اسانس و نیز نشست مشترک با کارگزاران و محققین این صنعت در فرانسه از جمله جزئیات سفر فوق الذکر است.

برای حضور در این رویداد، کلیه محققان، پژوهشگران، فعالین اقتصادی و دیگر علاقه‌مندان به بازار گیاهان دارویی و معطر ایران، تا دهم آبان ماه فرصت دارند تا برای حضور در این رخداد علمی ثبت نام کنند. دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اساتید دانشگاه‌های کشور، اعضای کانون گل محمدی و انجمن گلاب و عرقیات برای شرکت در این رویداد شامل تخفیف ویژه خواهند بود.

ستاد توسعه گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی، کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار گل محمدی و گیاهان معطر و انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان گلاب و عرقیات از حامیان معنوی این سفر علمی می‌باشند. جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار معاونت علمی وفناوری رییس جمهوری تماس حاصل کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معاونت علمی و فناوری گیاهان دارویی سفر علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۹۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات خدمات فنی و مهندسی در صنعت آب و برق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، ­آمار‌های وزارت نیرو نشان می‌دهد که برای اجرای طرح احداث سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا،  ۱۸۰۰ نفر مشغول به فعالیت بوده‌اند که ۴۰۰ نفر آن متخصصین ایرانی و ۱۳۷۰ نفر از کشور سریلانکا و دیگر نفرات از سایر کشور‌ها بوده‌اند.

مقصودی معاون منابع انسانی و پشتیبانی این طرح می‌گوید: در حین اجرای طرح تلاش کردیم که مباحث تخصصی مربوط به توان فنی و مهندسی را به مهندسان سریلانکایی منتقل کنیم تا زمانی که حضور ایرانی‌ها در سریلانکا پایان یافت، خودشان بتوانند نیروگاه و سد را مدیریت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی
  • موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • صادرات خدمات فنی و مهندسی در صنعت آب و برق