Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن حسن خانی اظهار کرد: امسال با تدابیر و برنامه ریزی مناسب، وضعیت امنیتی در مرزهای چهارگانه بسیار مناسب است و پیش بینی‌های لازم برای پیشگیری از جرم در همه زمینه‌های مختلف شده است که مجرمان نتوانند از این موقعیت سوء استفاده کنند و به اهداف پلیدشان برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پلیس آگاهی به عنوان متولی امر پیشگیری از سرقت و کشف آن، تمهیدات ویژه‌ای برای ایام اربعین اندیشیده است، گفت: چند صد کارآگاه به صورت محسوس و نامحسوس و اکیپ تشخیص هویت در مرزها مستقر هستند که اگر مورد خاصی پیش آمد آن را سریعا بررسی کنند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به تلاش بی وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی برای تامین آسایش و امنیت زائران اربعین حسینی، تصریح کرد: در هر چهار مرز کشور و شهرهای منتهی به آنها در این ایام، دوربین‌های پلاک خوان نصب شده که تردد خودروها را رصد می کند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پلیس آگاهی تمهیدات ویژه‌ای دراین ایام اندیشیده است، خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی مستقر درمرز‌های چهارگانه، چون خود را خادم زوار امام حسین(ع) می دانند حین ماموریت احساس خستگی نمی کنند.

سردار حسن خانی با بیان اینکه با تلاش ماموران پلیس آگاهی در هرچهار مرز کشور جرایم بحمدالله کاهش یافته است، گفت: امسال تا کنون در مرزشلمچه، 40 درصد کاهش جرایم نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته‌ایم.

وی ادامه داد: پلیس آگاهی در راستای آگاه سازی زائران، نصب بنرهای هشداری پیشگیری از سرقت، توزیع بروشور، مصاحبه با رادیو اربعین، آموزش موکب داران و ... را در این ایام مورد توجه قرار داده است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا از اعزام تیم‌های دی.وی.آی به مرزهای محل تردد زائران خبر داد و گفت: همه بانک‌های اطلاعاتی خود را توانسته‌ایم دراین مرزها مستقر کنیم تا در صورت نیاز از آن بهره برداری کنیم.

سردار حسن خانی با اشاره به اینکه مراسم اربعین می تواند وحدت بخش بین مسلمین باشد، اظهار داشت: نماد کنگره عظیم اربعین حسینی این است که مردم ایران و عراق برادرند و امام حسین (ع) محوریت این دو ملت است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سید کمال سادات در خصوص نشست فوق العاده کمیته امنیتی برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با حضور علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و قائم مقام سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اعضای کمیته امنیتی و متولیان برگزاری نمایشگاه برگزار شد، از اتخاذ تدابیر و تمهیدات امنیتی لازم پیرامون برگزاری این نمایشگاه خبر داد.

سادات با اشاره به اینکه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ اردیبهشت ماه در محل مصلای امام خمینی (ره) و با حضور مقامات مختلف از ۴۰ کشور دنیا آغاز و تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، گفت: میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کشور هند است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم بین مجموعه فرهنگی مصلا، کمیته اجرایی نمایشگاه و نمایندگان دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ساعت کاری این دوره از نمایشگاه همانند سال‌های گذشته از ۱۰ صبح تا ۲۰ است و در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه به مدت یک ساعت تمدید می‌شود، افزود: تاریخ این رویداد فرهنگی با دهه کرامت و برگزاری دور دوم انتخابات همزمان و بر این اساس تمهیدات لازم امنیتی در خصوص برنامه‌های جشن کتاب و آئین‌های مذهبی و فرهنگی تدارک دیده شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تاکید بر ضرورت اتخاذ تمهیدات ترافیکی، انتظامی و استقرار خودرو‌ها گفت: مقرر شد که طرح ترافیکی پیرامون محل برگزاری نمایشگاه توسط مجموعه «فاتب» به مرحله اجرا گذاشته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی