Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام موسوی گفت: در مرز شلمچه از اول صفر با ۴۰۰ موکب مردمی و از ۵ استان معین شروع به خدمات رسانی به زائرین کردیم، چون در مرز شلمچه هم زائرین خارجی و هم زائرین ایرانی داخل‌ می شوند. تاریخ انتشار: 14:52 - 22 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۸۷۰۵

حجت الاسلام موسوی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، گفت: در مرز شلمچه از اول صفر با ۴۰۰ موکب مردمی و از ۵ استان معین شروع به خدمات رسانی به زائرین کردیم، چون در مرز شلمچه هم زائرین خارجی داخل‌ می شوند و هم زائرین ایرانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشکل اسکان در این پایانه نداریم و هر چه زائر وارد شود در خود پایانه و در یادمان‌ها و مساجد و منازل مردم خوزستان اسکان می‌یابند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در ادامه بیان کرد: در تغذیه از اول صفر تا ۳۰ صفر در مرز شلمچه حضور داریم و به طور شبانه روزی مواکب خدمات رسانی می‌کنند. در طول روز سه وعده غذا و میان وعده در بین مردم توزیع می‌شود.

حجت الاسلام موسوی در ادامه بیان کرد: از ساعت ۱۱ ظهر شروع به توزیع نهار می‌کنیم تا ۴ بعد از ظهر و از ۶ عصر نیز شروع به توزیع شام می‌کنیم تا اوایل صبح به این صورت که هر زائری که وارد شود بدون پذیرایی نمی‌مانند.

وی در ادامه گفت: آب بسته بدنی و خنک در اختیار زائران قرار داده می‌شود که کاملا بهداشتی است.

دیروز ۵۴ هزار نفر به داخل کشور وارد شدند

حجت الاسلام موسوی در ادامه بیان کرد: هم اکنون رفتن زائران کم شد و برگشت زائران به کشور دو برابر شده است به عنوان مثال دیروز در شلمچه ۳۱ هزار نفر به عراق اعزام شدند و ۵۴ هزار نفر به داخل کشور وارد شدند. تردد زائران آرام و روان است.

درمرز چذابه حدود ۳۰۰ موکب مستقر هستند

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان  در ادامه بیان کرد: درمرز چذابه حدود ۳۰۰ موکب مستقر هستند و تا ۲۵ صفر این مواکب مستقر خواهند بود و هیچ مشکلی نداریم. سه وعده پذیرایی داریم و در اسکان و تغذیه نیز هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی در ادامه بیان کرد: شور حال خوبی در جریان است و حماسه بزرگ و حرکت عظیمی است و مردم با تمام وجود خدمت می‌کنند و کل مردم خوزستان موکب دارند و منزل همه خوزیستانی‌ها موکب زائران است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: موکب عتبات عالیات پایانه مرزی موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان جلفا در جلسه ایکه به منظور بررسی مسایل مرزی پایانه مرزی نوردوز در مرز ایران و ارمنستان برگزار شد؛ وضعیت موجود خدمات رسانی در این پایانه را غیرقابل قبول دانسته و بر ضرورت حل وضع موجود تاکید کرد.

عطاپور تصریح کرد: فرآیند‌های خدمات رسانی بخصوص برای کامیون‌های ترانزیتی و صادراتی مطلوب نیست و باید در اسرع وقت حل شود.

وی با اشاره به وجود کندی در ترخیص کالا و ترانزیت در مرز نوردوز، تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از مشکلات در سایه نبود تعامل و همکاری بین نهاد‌ها و سازمان‌های مستقر در مرز است.

فرماندار جلفا بر ضرورت یکپارچه سازی خدمات مرزی در این پایانه تاکید کرد و افزود: متاسفانه علیرغم تلاش‌های صورت گرفته و ساماندهی امورات مرزی، تاثیر اقدامات در روان‌سازی تردد مشهود نیست و باید اصلاح شود.

سرکنسول ایران در کاپان ارمنستان نیز با اشاره به وجود مشکلات در روند ورود و خروج کامیون‌های ترانزیت و‌صادراتی، قول مساعد داد موارد را به مقامات ارمنی انتقال و آنها را حل و فصل نماید.

مرتضی عابدین ورامین، به اهمیت اقتصادی و استراتژیک مرز نوردوز اشاره کرد و گفت: تصمیم گیری‌ها و نگاه‌ها در این مرز باید فرا راهبردی باشد.

وی اظهار کرد: در سایه افزایش تعامل و همکاری با کشور‌های همسایه در دولت سیزدهم، بسیاری از مسایل و مشکلات برای اتباع ایرانی در جمهوری ارمنستان برطرف شده است.

دیگر خبرها

  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • نیروگاه برقِ ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است