Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،کرمی رئیس قرارگاه اربعین در مهران گفت: در حوزه خدمات رفاهی، اسکان و تغذیه از قبل در ستاد مرکزی اربعین استان اقدامات خوبی برنامه ریزی شده است.

او ادامه داد: روزانه حدود ۱۱۰ هزار وعده صبحانه، ۱۸۰ هزار پرس نهار و ۱۵۴ هزار پرس شام و بیش از ۲۵۰ هزار میان وعده به زائران ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی اظهار کرد: در زمینه آب آشامیدنی که یکی از موارد و مسائل مهم مرز با توجه به گرمای هوا است، قرارگاه تامین آب شرب تشکیل شده و با ۴ دستگاه بسته بندی آب مستقر که روزانه ۱۹۰ هزار لیوان آب تولید می‌شود.

او افزود: حجم زیادی هم آب معدنی وارد استان شده و از خود پل زائر تا پایانه مرزی کار آبرسانی به زوار انجام می‌شود.

رئیس قرارگاه اربعین در مرز مهران مطرح کرد: ۵۰ تانکر سیار همراه با یخ در قالب آب خنک در مسیر تردد زوار استقرار داده شده است.

او بیان کرد:یکی از موارد و چالش‌هایی که وجود داشت تامین آب در آن سوی مرز یعنی پایانه زرباطیه تا شهر بدره عراق بود که در این زمینه مواکبی را استقرار دادیم و آبرسانی به زوار به وسیله تانکر‌های سیار و اعزام تریل‌های آب معدنی در حال انجام است.

انتهای پیام/ ن

تامین آب زوار در مهران با ۵۰ تانکر سیار آبرسانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین 98 عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، کمالی گفت: یکصد متر از لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک که بر اثر بارش‌های بهاری و جاری شدن سیل آسیب دیده بود، تعمیر و تعویض شد.

کمالی افزود: برای تعمیر و تعویض قسمت‌های آسیب دیده لوله‌های آب آشامیدنی مبلغ یکصد میلیون ریال از محل کمک‌های اداره آبفای شهرستان اشکذر و دهیاری روستا هزینه شده است.

روستای مرزانک در فاصله ده کیلومتری مرکز بخش خضرآباد واقع شده است.

دیگر خبرها

  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • آب معدنی استفاده کنیم یا نه؟
  • تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم
  • بیش از ۱۱ کیلومتر از خط انتقال آب آشامیدنی شهر کرمان شستشوشد
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد