Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@07:40:56 GMT

امکان حضور زنان در 10 استادیوم کشور

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۹۴۵۹

 

 وزیر ورزش و جوانان گفت: با رعایت حدود فرهنگی و شرعی، آمادگی و امکانات پذیرایی از خانم های تماشاگر فوتبال در ١٠ استادیوم کشور فراهم است.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در بخشی از مستند جوابیه دولت به برنامه‌های صدا و سیما در خصوص حضور زنان تماشاگر در استادیوم های فوتبال گفت: همین الان و حتی اعلام کنند فردا صبح تصمیم دارند شش گروه مختلف در یک استادیوم از شش معبر ورودی وارد شوند و در شش جایگاه جداگانه با سرویس و خدمات جداگانه بنشینند، ما بدون مشکل ساماندهی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این امکانات در گذشته هم فراهم بوده و ما از بازی ایران و بولیوی ( یک سال و نیم قبل) هیچ مشکلی نداشتیم و حتی از قبل سال ١٣٩٧ هم این امکانات آماده بود .

وزیر ورزش و جوانان امکانات استادیوم های فوتبال در کشور را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: ما در همه استادیوم های بزرگمان؛ استادیوم آزادی ، استادیوم نقش جهان اصفهان، یادگار امام تبریز ، ثامن مشهد، امام رضای مشهد ، غدیر اهواز ، پارس شیراز و بقیه استادیوم های ١٥ هزار نفری که ساختیم، امکان اینکه پذیرای خانم های تماشاگر همین فردا صبح در ١٠ استادیوم هم باشیم، فراهم است و با رعایت حدود و مسائل شرعی و فرهنگی به راحتی می توانیم ورودی جدا، گیت های جدا، معبر جدا، سرویس بهداشتی جدا و خدمات جدا را برای بانوان فراهم کنیم و هیچ مشکلی وجود ندارد.

سلطانی‌فر در پایان به برگزاری لیگ ملتهای والیبال در اردبیل و ارومیه اشاره کرد و افزود: در بازی های لیگ ملت های والیبال که دو هفته در اردبیل و ارومیه میزبان بودیم ؛ در اردبیل از نماینده معظم ولی فقیه و امام جمعه استان دعوت کردم در اولین بازی ایران با پرتغال تشریف بیاورند. آن روز از شش هزار جمعیت حاضر در سالن ، ١٥٠٠ نفر خانم ها بودند که حدود یک چهارم را شامل می شد ؛ حدود یک ساعتی که از بازی گذشت حاج آقا عاملی به من گفتند؛ این خانم ها آمدند چه مشکلی بوجود آمد؟ گفتم حاج آقا ما هم همه حرفمان همین است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فوتبال استادیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

مشاور امور زنان و خانواده وزارت علوم گفت: بیش از ۸۰۰۰ نفر عضو هیات علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه‌سازی در این حوزه در حال راه اندازی است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور دکتر فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین دکتر فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • خانم ترانه علیدوستی، یک ایران نگران حال شماست!
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد